English

همزمان با هفته پژوهش انجام شد؛

تقدیر از شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان کارفرمای برتر پژوهشی دانشگاه در سال۱۴۰۲

همزمان با گرامی داشت هفته پژوهش از شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان کارفرمای برتر پژوهشی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان کارفرمای برتر پژوهشی دانشگاه در سال۱۴۰۲
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، برای همکاری و ارتباط با دانشگاه در انجام طرح های تحقیقاتی کاربردی و ارتباط صنعت و دانشگاه از شرکت آب منطقه ای اصفهان تقدیر کرد.

طی مراسمی که با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان ، معاون برنامه ریزی و مدیر تحقیقات شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزار شد، سید علی محمد میرمحمدی میبدی از حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه اصفهان با اهدای لوح تقدیر به عنوان کارفرمای برتر پژوهشی استان تجلیل به عمل آورد.

شرکت آب منطقه ای اصفهان به پاس تلاشهای ارزشمند همکاران مرتبط با پژوهش و حمایت های بی دریغ رئیس کمیته مهندس حسن ساسانی، مدیر عامل شرکت و اعضای کمیته تحقیقات و فن آوری شرکت آب منطقه ای اصفهان و حمایت های بی دریغ رئیس حوضه زاینده رود، معاون مجامع و توسعه مدیریت و مدیرکل تحقیقات شرکت مدیریت منابع ایران، به عنوان «کارفرمای برتر پژوهشی دانشگاه معتبر صنعتی اصفهان» در سال 1402 انتخاب شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

«سعی در وادی پژوهش معرفتی برآمده از تعهد و عزمی برخاسته از تخصص می طلبد که سزاوار شایسته ترین تقدیرهاست. تعالی و بالندگی پژوهش و تحقیق مرهون تلاش های ارزشمند اندیشمندانی است که قللمشان به زیور علم و عمل آراسته و نام عزیزشان در نظام مقدس آموزش عالی درخشیده است...»

این مهم با انعقاد بیش از 40 عنوان پروژه تحقیقاتی دانشجویی و تقاضا محورو همچنین انجام 11 مورد فرصت مطالعاتی ارتباط صنعت با دانشگاهای استان، در دو سال اخیر رخ داده است و باعث تقویت هر چه بیشتر ارتباط  صنعت با دانشگاه های استان از جمله دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه پیام نور استان شده است.

گفتنی است؛آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور محمد حسین بهشتی، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از اعضای هئیت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیران و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان دهم دی ماه در تالار شهید فتوحی دانشگاه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه