English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

جان باختن یک عابر پیاده در تصادف با خودوری سمند در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی از جان باختن یک عابر پیاده براثر برخورد یکدستگاه خودروی سواری سمند با وی در خیابان امام خمینی (ره) شهر اصفهان خبر داد.

جان باختن یک عابر پیاده در تصادف با خودوری سمند در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ علی اصغر زارع بیان کرد: در پی وقوع تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با عابر پیاده که در محدوده خیابان امام خمینی (ره) شهر اصفهان مقابل هتل باران رخ داد ماموران پلیس راهور استان بلافاصله به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

 وی افزود: در این حادثه عابر پیاده که یک مرد 60 ساله بود براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: کارشناسان پلیس راهور پس از بررسی دقیق صحنه تصادف، راننده خودروی سواری سمند را به علت عدم توجه به جلو مقصر تشخیص دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بیشترین علت تصادف در راه های درونشهری استان عدم توجه به جلو از سوی رانندگان است گفت: رانندگان باید این نکته را مد نظر داشته باشند که همان لحظه ای که سرشان را برای نگاه کردن گوشی موبایل پایین انداخته و یا حواسشان مشغول کار دیگری است در واقع رانندگی کور انجام داده و در همین حین ممکن است یک عابر از مقابل خودروی آنها عبور کرده و یک حادثه ناگوار رخ دهد بنابر این به رانندگان توصیه اکید می کنیم در هنگام رانندگی تمام حواس خود را به جلو معطوف کرده و از انجام هرکاری که نجر به حواس پرتی آنها می شود خودداری کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه