English

۱۲ مصدوم در بامداد پر حادثه آزادراه‌های کاشان

سه حادثه در اتوبان های منتهی به کاشان در نخستین ساعات بامداد شب گذشته 12 مصدوم بجا گذاشت.

12 مصدوم در بامداد پر حادثه آزادراه‌های کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در اولین حادثه که در ساعت ۲:۱۳ دقیقه بامداد امروز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه به این مرکز اطلاع داده شد، برخورد بین دو دستگاه خودرو پژو و کامیون در اتوبان نطنز به کاشان روبه روی سایت هسته ای، پنج مصدوم بر جای گذاشت که دو مصدوم در صحنه درمان و سه مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل گردیدند.

حدود نیم ساعت بعد  در حادثه دوم، در اثر برخورد اتوبوس با تریلی در اتوبان کاشان به قم، حوالی روستای سن سن ، راننده اتوبوس دچار مصدومیت شد که  پس از درمان در محل حاضر به انتقال به بیمارستان نبود و خوشبختانه مسافران اتوبوس مورد خاص درمانی نداشتند.

در حادثه سوم که در ساعت ۴:۲۰ دقیقه به این مرکز اطلاع داده شد، در اثر انحراف خودرو سواری هیوندا در اتوبان کاشان به اصفهان و روی پل ده زیره، شش نفر از سرنشینان خودرو دچار مصدومیت شدند که با دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس کاشان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

به گفته روابط‌عمومی اتورژانس کاشان حال مصدومین این حوادث نسبتا مساعد گزارش شده است و علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه