English

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد؛

آغاز نصب پلاک‌های پستی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از آغاز نصب پلاک‌های پستی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان خبرداد.

آغاز نصب پلاک‌های پستی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین کارگر با بیان اینکه طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی و واحدهای تجاری این منطقه آغاز شده است، گفت: اجرای این طرح تا پایان سال جاری در این منطقه ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به آغاز نصب پلاک‌های هوشمند روی منازل مسکونی منطقه ۵ اصفهان اظهار کرد: این طرح که با همت معاونت برنامه‌ریزی و با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به‌صورت هماهنگ در سطح شهر اصفهان در حال اجرا است، به محدوده منطقه ۵ رسیده شده است و مجریان آن در حال نصب پلاک‌های منازل و واحدهای تجاری این منطقه هستند که این پلاک‌ها شامل کد پستی و کد شناسایی است.

او افزود: اجرای این طرح از خیابان نظر در محله جلفا آغاز و هم‌اکنون ۲۰ هزار پلاک در خیابان‌های چهارباغ بالا، حکیم‌نظامی و محله‌های جلفا و سنگ‌تراش‌ها نصب شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی تا پایان ۱۴۰۲ در این منطقه ادامه خواهد داشت و همه منازل و مکان‌های تجاری آن دارای پلاک هوشمند خواهند شد.

کارگر با بیان اینکه برای اجرای این طرح در سطح منطقه ۵ شهرداری بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در طول اجرای طرح، حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی و تجاری این منطقه دارای پلاک هوشمند می‌شوند و از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه