English

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان:

بیش از ۲ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات رایگان حقوقی بهره مند شدند

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات رایگان حقوقی برای رسیدگی به مشکلاتشان بهره مند شدند.

بیش از ۲ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات رایگان حقوقی بهره مند شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، جواد کرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام خدمات رایگان توسط وکلای نیکوکار و همکاری کانون وکلا، اظهار داشت: امسال تاکنون بیش از ۲ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات رایگان حقوقی برای رسیدگی به مشکلاتشان بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه وکلای نیکوکار بعنوان قشر دلسوز برای احقاق حقوق مددجویان کمک می کنند، ادامه داد: نیازمندان، توانایی بیان و دفاع از مشکلات خود ندارند و برای حمایت از ایشان درحال حاضر ۴۳ وکیل نیکوکارِ همکار با این نهاد برای دفاع از محرومان عمل می کنند.

جواد کرانی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از ۷۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان از معافیت در پرداخت هزینه های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان همکاری دارد، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ پرونده حقوقی مددجویان اصفهانی توسط وکلای نیکوکار قبول و در مراجع قضایی رسیدگی شده و یا در انتظار صدور حکم نهایی است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان همچنین با تاکید بر تفاهم نامه فیمابین این نهاد و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، بیان داشت: در این مدت بیش از ۷۴۰ مددجوی تحت حمایت از معافیت در پرداخت هزینه های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بهره مند شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه