English

شهردار نجف آباد مطرح کرد:

احداث بلوار بهارستان راهکار مدیریت شهری برای کنترل بار ترافیکی بخش جنوبی نجف آباد

شهردار نجف آباد از اتمام فاز آزادسازی و آغاز عملیات عمرانی احداث بلوار بهارستان در دو منطقه دو و چهار نجف آباد به منظور کنترل بار ترافیکی ورودی و خروجی های جنوب نجف آباد خبر داد.

احداث بلوار بهارستان راهکار مدیریت شهری برای کنترل بار ترافیکی بخش جنوبی نجف آباد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،عبدالرسول امامی در جمع خبرنگاران با تشریح گره های ترافیکی موجود در ورودی و خروجی های بخش جنوبی و تردد افزاینده در کمربندی جنوبی شهر، پیش بینی مسیر میانه شهری به عنوان تسهیل کننده تردد در رینگ جنوبی به سمت مرکز شهر در قالب بلوار سه کیلومتری بهارستان را راهکار عملی مجموعه مدیریت شهری نجف آباد دانست.

وی با اعلام این نکته که بلوار سه هزار متری بهارستان به عرض 36 متر در دو منطقه دو (2500 متر) و منطقه چهار( 500متر) واقع شده افزود، این معبر در امتداد شرقی غربی(موازی خیابان اصلی امام خمینی(ره) به عنوان شاهرگ پر تردد درون شهری نجف آباد)، با کاربری اتصال بلوار ظفر و کشاورز و عاملی مهم در تقسیم ترافیک و  تسهیل تردد از کمربندی جنوبی به داخل شهر تدوین و احداث آن در فازبندی های آزادسازی، زیرسازی و احداث و بهره برداری تعریف شده است.

این مقام مسئول در تشریح فاز آزادسازی زمین های مسیر این پروژه گفت: مجموع هزینه پیش بینی شده برای 22هزار و پانصد متر مربع آزادسازی کل مسیر 85 میلیارد تومان برآورد شده که در قالب امتیاز واگذاری املاک ریالی با مالکین متصرف مسیر در حال انجام می باشد.

امامی ضمن تشریح چگونگی رفع مهمترین مشکلات پیش روی عملیات عمرانی این بلوار مانند موارد بخش قنوات، تعارضات مطرح شده توسط مالکین و .. گفت بلوار بهارستان از کوچه مهر انتهای بلوار شهید حججی منطقه دو شروع و به بلوار پرستار در منطقه چهار ختم شده و در اتصال این دو بخش پر تردد شهری به عنوان رینگ کمکی، نقشی بسزا در کاهش ترافیک شهری ایفا می کند.

وی ادامه داد:هدایت ترافیک از بافت مرکزی به پهنه های کناری شهر در نیمه جنوبی، کنترل بهینه ورودی های متصل به کمربندی، مدیریت ترافیک عبوری غرب به شرق و تسهیل دسترسی بین مناطق از دیگر مزایای شهری احداث این بلوار دانست که با اتمام عملیات عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار نجف آباد از لزوم ساماندهی و رفع تقاضای ترافیکی معبرهای واسط کمربندی جنوبی با مسیرهای داخل شهری و رفع تداخل جریان های عبوری و تشکیل نقاط حادثه خیز ترافیکی در این محدوده از جنوب شهر به عنوان عوامل مهم و حیاتی احداث بلوار بهارستان یاد کرد و افزود در طول 3 کیلومتر این بلوار، مسیرهای دوچرخه سواری، پیاده روی خانوادگی و دیگر فضاهای امن عبوری پیش بینی شده که با اتصال آن به بیشه و مسیر گردشگری کوچه باغ زندگی، شرایط مناسب تری برای تردد شهروندان جهت عبور از این محور فراهم خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه