English

پذیرش ۴۳ مقاله در دومین کنفرانس بین المللی توسعه در دانشگاه اصفهان

دبیر علمی بخش صنعت دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کاربا رویکرد شرکت های دانش بنیان صنعت و سلامت هدف از برگزاری این کنفرانس را به اشتراک گذاری دانش و تجارب مربوط به مدیریت و توسعه شرکت های دانش بنیان حوزهٔ صنعت و سلامت دانست.

پذیرش ۴۳ مقاله در دومین کنفرانس بین المللی توسعه در دانشگاه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،علی صفری دبیر علمی بخش صنعت دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار با رویکرد شرکت های دانش بنیان صنعت و سلامت تصریح کرد: امید است با برگزاری این کنفرانس، کمکی به بهبود و توسعهٔ شرکت های دانش بنیان و اکوسیستم اقتصاد و کارآفرینی دانش بنیان استان اصفهان و کشور انجام و آخرین یافته های حاصل از پژوهش های صورت گرفته در اختیار صاحبان شرکت های دانش بنیان قرار گیرد تا رشد و توسعهٔ این شرکت ها شتاب بیشتری یابد.

صفری در ادامه افزود:این کنفرانس به صورت مشترک بین دانشگاه اصفهان ، مرکز تحقیقات مدیریت،اقتصاد، سلامت و گروه مدیریت دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان برنامه ریزی و هدایت شده است.

دبیر علمی بخش صنعت دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار همچنین تصریح کرد: تیم علمی و اجرایی این کنفرانس شامل ۱۰ نفر از اعضا هیأت علمی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان و ۲۰ نفر از دانشجویان هر دو دانشگاه می باشند که از خرداد ۱۴۰۲ فعالیت های مربوط به برنامه ریزی و سازمان دهی کنفرانس را شروع کردند و پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تلاش این عزیزان، خدا را شاکریم که این تلاش ها به ثمر نشست و کنفرانس امروز شروع به کار کرد و امیدواریم که بتواند تأثیری هرچند کوچک بر اکوسیستم کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان و شرکت های دانش بنیان استان اصفهان داشته باشد.

صفری خاطرنشان کرد: از زمان کسب مجوزهای لازم و انجام مراحل اداری مربوط و اطلاع رسانی آن، ۷۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که پس از داوری این مقاله ها توسط داوران، ۴۳ مقاله پذیرش و ۳۰ مقاله رد شد. در طی برگزاری این کنفرانس ۱۵ روزه ۳۴ نفر از اساتید دانشگاه های داخل کشور و اساتیدی از کشورهای آمریکا،کانادا، هلند و استرالیا و همچنین مدیر عامل و معاونین شاغل و کسب و کارهای دانش بنیان استان اصفهان و نهادهای تاثیرگذار استان و کشور به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه