English

با حضور شهردار شهرضا انجام شد؛

نخستین دورهمی یلدایی پاکبانان شهرضا

شهردار شهرضا یلدای خود را با نارنجی‌پوشان خدوم به یادماندنی کرد.

نخستین دورهمی یلدایی پاکبانان شهرضا
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،شب سرد پاییزی فرارسیده است و همه شهروندان خود را از محل کار و کوچه و خیابان به خانه‌های خود رسانده‌اند تا سرمای آخرین روزهای پاییز را با گرمای با هم بودن در کنار خانواده خود گرم کنند.

اما این ساعت اولین ساعات حضور قشری فداکار از جامعه است که تا صبح شهر را برای روزی دوباره آماده می‌کنند تا پیش از حضور شهروندان شهر بار دیگر تمیز و آراسته شود؛ پاکبانان که همه ما سختی‌های کار آن‌ها را می‌دانیم و فعالیت و حضور خود در فضاهای شهری را مدیون تلاش‌های آن‌ها برای آراستگی هرچه بیشتر شهر هستیم؛ این قشری که حتی در روزها و شب‌هایی همانند این شب‌ها که همه در جمع خانواده خود شب یلدا را سپری می‌کنند؛ درحال‌خدمت به شهر هستند و بلندترین شب سال را هم با تلاش بیشتر در تمیزی شهر می‌گذرانند.

غافلگیری پاکبانان در نخستین دورهمی یلدایی

 اما امسال شب یلدایی و دورهمی متفاوتی برای آن‌ها توسط مدیران شهری تدارک دیده شد، دورهمی که با غافلگیری پاکبانان شیفت شب شهرضا همراه بود؛ ساعت نزدیک به ۹ شب رسیده است و نخستین دورهمی یلدایی به‌منظور پاسداشت پاکبانان خدوم شهر در سالن اجتماعات شهرداری با حضور مدیران شهری، اعضای شورای شهر و شهردار و با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی و مدیریت روابط‌عمومی شهردار و شورای اسلامی شهر آغاز شد.

 در ابتدای این جشن بزرگ مجری به تک‌تک نارنجی‌پوشان زحمت‌کش شهرداری خیرمقدم گفت و جشن بزرگ را به میمنت حضور آن‌ها و با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر آغاز کرد.

 در ادامه این برنامه شاد، اجرای زنده خواننده و استندآپ کمدین حضار را بر سر ذوق آورد و سپس سالن با همین شوروشوق به استقبال صحبت‌های شهردار شهرضا رفت.

تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری برای شهری در خور شأن شهروندان

 حید شهبازی در این مراسم با ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارگران خدوم شهرداری شهرضا و مدیران شهری و تبریک شب یلدا، اظهار کرد در این شب‌هایی که خیلی از مردم به دنبال این هستند که یک فضایی را فراهم کرده و در شب یلدا یک دورهمی شاد و گرمی داشته باشند، همکاران و ما در مجموعه شهرداری تلاش می‌کنند که شهری تمیز، آباد و در خور شأن شهروندان عزیز فراهم کنند.

 شهردار شهرضا با عرض سپاس از همکاران خود در برگزاری این برنامه، عنوان کرد: امروز این برنامه را به مجموعه پیشنهاد داده شد تا قدردان زحمات آن‌ها باشیم و در شب یلدا در کنار شما که به‌خاطر مردم دور از خانواده‌های خود هستیم، بگذرانیم.

پاکبانان جز شریف‌ترین و پاک‌ترین انسان‌های روی زمین هستند

 وی با بیان اینکه پاکبانان جز شریف‌ترین و پاک‌ترین انسان‌های روی زمین هستند، تصریح کرد: من افتخار می‌کنم به اینکه همکاران عزیزی مثل شما دارم و خوش‌حالم که خانواده بزرگ شهرداری سرمایه‌های عظیمی چون شما عزیزان را در خود دارد.

 شهبازی در پایان گفت: جای عزیزان آتش‌نشانی هم که در این شب‌ها در سر پست‌های خود هستند در این جشن خالی است و وظیفه خود می‌دانیم که این شب را به آن‌ها هم تبریک بگوییم.

 شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در ادامه پک‌های هدیه‌ای به کارگران شهرداری اهدا کردند تا تک‌به‌تک از این قشر خدوم تجلیل کرده باشند.

 شب یلدا، فرصتی است برای تقویت ارتباطات اجتماعی و خانوادگی است و در این شب، مردم با هم نشسته و در کنار یکدیگر این مناسبت را جشن می‌گیرند. این جشن هم، فرصتی بود برای اینکه خانواده بزرگ شهرداری شهر در کنار یکدیگر جمع شده و بار دیگر همبستگی بین اعضای این خانواده بزرگ برای شهری آبادتر را یادآور شوند.

شهرداری شهرضا

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه