English

همزمان با سراسر کشور ؛

پویش اهدای خون «مهرفاطمی» در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از اجرای پویش اهدای خون «مهرفاطمی» همزمان با سراسر کشور از امروز تا ۱۳ دی در استان اصفهان خبرداد.

پویش اهدای خون «مهرفاطمی» در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،کیان دهراب پور گفت : به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور تاثیر در نگرش دختران و زنان نسبت به ضرورت و حیاتبخش بودن اهدای خون پویشی با عنوان مهر فاطمی با شعار بانوی ایرانی نبض زندگی و اهدای خون همزمان با سراسر کشور در استان برگزارشد.

وی ادامه داد: سال گذشته میانگین اهدای خون در استان به ازای هر هزار نفر ۲۵.۵۵ درصد بود که این رقم در کشور ۲۶.۵۵ درصد است همچنین اهدای خون بانوان در اصفهان ۳.۲۲ درصد است که این رقم از میانگین کشوری (۴.۵۳ درصد) بیشتر است.

دهراب پور اضافه کرد: مرکز خون گیری خواجو از ۷ صبح تا ۱۸:۳۰ عصر، پایگاه خون گیری شهید حججی روز‌های زوج ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه خون گیری شاهین شهر روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده دریافت اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان بیان داشت: پایگاه خون گیری خمینی شهر از ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ و پایگاه خون گیری نایین روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و پایگاه‌های خون گیری شهرستان‌های نجف‌آباد، شهرضا و کاشان از ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر و شهرستان گلپایگان از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر و شهرستان خوانسار از ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر آماده دریافت اهدای خون هستند.     

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه