English

شهردار نجف آباد مطرح کرد:

توجه ویژه شهرداری نجف آباد به حوزه نشاط اجتماعی بانوان

شهردار نجف آباد از توجه ویژه شهرداری نجف آباد به بحث حوزه نشاط اجتماعی بانوان به عنوان اولویت مهم و اساسی یاد کرد و گفت: با تسهیل موانع و رفع مشکلات حال حاضر این بخش مهم از خانواده، بزرگترین موارد جامعه مرتفع می گردد.

توجه ویژه شهرداری نجف آباد به حوزه نشاط اجتماعی بانوان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،عبدالرسول امامی در نشست بررسی وضعیت عملکرد و کارکرد تخصصی باغ‌های بانوان استان اصفهان ضمن گرامیداشت فاطمیه، از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان نمونه و الگوی زنان آزاده و ولایی یاد کرد و توفیق خدمت شایسته به بانوان جامعه اسلامی را عنایتی ویژه و ارزشمند از جانب خداوند متعال دانست.

شهردار نجف آباد ضمن ارائه مختصری از فعالیت های مجموعه مدیری شهری نجف آباد، امکانات، زیرساخت و بخش های خدمات رسان مجموعه تفریحی باغ بانوان نجف‌آباد، از توجه ویژه شهرداری نجف آباد به بحث حوزه نشاط اجتماعی بانوان به عنوان اولویت مهم و اساسی یاد کرد و افزود با تسهیل موانع و رفع مشکلات حال حاضر این بخش مهم از خانواده، بزرگترین موارد جامعه مرتفع می گردد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با تأکید بر پرداخت جامع کلیه بخش‌های شهر به مسائل بانوان جامعه، سعادت غایی شهر و اجتماع را در گرو سلامت روح و جسم بانوان دانست.

اسماعیل آخوندی از مورد هجمه گرفتن بانوان توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نشانه اهمیت والای این بخش تأثیرگذار در تربیت صحیح نسل شایسته یاد کرد و افزود: خادمین مردم در مجموعه مدیریت شهری نجف آباد با تدوین قوانین و تصویب مباحث مرتبط با این حوزه تمامی تلاش خود را معطوف بر ایجاد بستر مناسب در تعلیم و پرورش آموزه های فاخر در این جامعه هدف نموده است.

سرلک سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان توجه ویژه به مبحث افزایش شور و نشاط بانوان جامعه را هدف اصلی قلمداد کرد و گفت باغ های بانوان هر شهر به فراخور فرهنگ، اقلیم و علایق گروهی بانوان آن محدوده طراحی و پیش‌بینی گردد.

وی مناسب سازی و تعریف خدمات جذاب برای بانوان به تناسب مقاطع مختلف سنی را بسیار اساسی و مهم دانست و افزود تبدیل اماکن تفریحی باغ بانوان هر شهر از عملکرد صرفا تفریحی به مراکز تربیتی و آموزشی گامی بلند در تربیت و پرورش بانوان و بالطبع جامعه سالم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه