English

شهردار منطقه یک کاشان خبرداد؛

۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات باز آفرینی برای هر طبقه در کاشان

شهردار منطقه یک کاشان گفت:تسهیلات بانکی محدوده باز آفرینی برای هر طبقه حدود ۴۰۰ میلیون تومان است.

۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات باز آفرینی برای هر طبقه در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی هوشمندی نژاد  در بازدید از مناطق بافت تاریخی در جمع خبرنگاران گفت: بافت های تاریخی بافت های هستند که عمر آنان زیاد وجزء بناهای ارزشمند شهر می باشند که در مرکزیت شهر کاشان حدود  ۴۱۱ هکتار بافت تاریخی وجود دارد که نیازمند مرمت این بافت های تاریخی هستیم .

وی بیان کرد: ساکنین و اهالی بافت های تاریخی که تمایل دارند در این محلات نسبت به مرمت خانه های خود اقدام نمایند در صورت تامین پارکینگ از معافیت کامل تغییر کاربری برخوردار خواهند بود.

این مقام مسئول هم چنین در خصوص زمین های بایر در این محدوده های تاریخی افزود: ساخت و ساز در این زمین ها مشمول ۵۰ درصد تخفیف عوارض ساختمانی خواهند شد در صورتی که با معماری مصوب میراث و شهرداری باشد(حیات مرکزی و نما به سبک قدیم و اصول اقامتی یا طرح های گردش گری) را رعایت کنند تا ۱۰۰ درصد تخفیف نیز برخوردار و از تسهیلات بانکی محدوده باز آفرینی هم برای هر طبقه حدود ۴۰۰ میلیون تومان برخوردار خواهند شد.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه این معافیت و تخفیف شامل ایجاد پارکینگ در بافت تاریخی نمی شود، گفت: شهرداری کاشان با احداث هرگونه معبر شطرنجی در بافت تاریخی و فرهنگی کاشان مخالف است .

هوشمندی نژاد در پایان سخنان خود در خصوص ایجاد پارکینگ در بافت تاریخی نیز اظهار داشت: شهرداری در حال حاضر برای ایجاد پارکینگ در بافت تاریخی، فرهنگی معافیتی قرار نداده است چون خسارت آن به همسایه ها وارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه