English

کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه های حساس / شاخص کیفی هوا ۱۳۱

کیفیت هوای اصفهان امروز هجدهم آذر ماه با میانگین ۱۳۱ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس ناسالم ثبت شده است.

کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه های حساس / شاخص کیفی هوا ۱۳۱
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با ۱۵۷، میدان انقلاب، رهنان و کردآباد با ۱۵۲، پارک زمزم با ۱۵۹، بزرگراه خرازی با ۱۶۶ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۵۳ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با ۱۲۰، دانشگاه صنعتی با ۱۱۶، رودکی با ۱۱۰، خیابان زینبیه با ۱۳۷، سپاهان‌شهر با ۱۲۵، فرشادی با ۱۲۹، خیابان فیض با ۱۰۱ و میرزا طاهر با ۱۱۴ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

درحال حاضرشاخص هوای اصفهان در دو ایستگاه خیابان پروین اعتصامی با ۸۳ و بولوار کاوه با ۹۷ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شده است.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۱۶۲ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان بوده و در قهجاورستان با ۱۱۸ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص هوا در شاهین‌شهر با ۶۲ و مبارکه با ۵۸ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله سجزی، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه