English

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان خبرداد؛

راه‌اندازی خودروهای ون مناسب‌سازی شده برای معلولین در اصفهان

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: ۵ دستگاه خودروی ون مناسب سازی شده جهت استفاده معلولین که با تأمین ۷۰ درصد هزینه توسط دولت و همچنین پیگیری و انجام مناسب سازی توسط تاکسیرانی و شهرداری اصفهان تهیه شده است، طی هفته جاری راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی خودروهای ون مناسب‌سازی شده برای معلولین در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، روز گذشته دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اعضاء ستاد و جمعی از نمایندگان معلولین و جامعه هدف برگزار شد.

در حاشیه این جلسه محمد یوسف زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: در این نشست، گزارشات آخرین وضعیت مناسب سازی فضاهای شهری و ساختمان‌های اداری که با محوریت سازمان بهزیستی وهمکاری مؤسسات مرتبط با سازمان بهزیستی و همیاری معلولین بررسی شده بود مطرح و تصمیمات لازم در راستای ایجاد فرصت‌های برابر و استفاده معلولین از خدمات مناسب گرفته شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد طرح مناسب سازی و راهبردی شهر اصفهان در افق ۵ ساله برای برنامه‌ریزی هدف‌دار تهیه و تدوین شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان بیان کرد: در این جلسه بر لزوم رعایت ضوابط، ایمن سازی پیاده‌روها جهت استفاده معلولین و اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور تأکید شد.

یوسف زاده متذکر شد: همچنین مقرر شد از ۵ دستگاه خودروی ون مناسب سازی شده جهت استفاده معلولین که با تأمین ۷۰ درصد هزینه توسط دولت و همچین پیگیری و مناسب سازی توسط تاکسیرانی و شهرداری اصفهان تهیه شده، چهارشنبه هفته جاری رونمایی شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: مطابق مصوبه هیأت وزیران وزارتخانه های راه و شهرسازی و کشور و شهرداری ها مکلفند حسب مورد نسبت به مناسب سازی و دسترس پذیری کلیه پایانه‌‌ها، ایستگاه‌ها، تأسیسات سامانه‌‌ها و ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، امکان بهره مندی این افراد از ناوگان حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه