English

معاون استاندار اصفهان:

سهم خدمات از درآمدهای استان ۷۰ درصد است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طبق آمار رسمی ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، سهم خدمات (شامل امور گردشگری و دانش‌بنیان) از درآمدهای استان ۷۰ درصد است.

سهم خدمات از درآمدهای استان ۷۰ درصد است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهران زینلیان در همایش گردهمایی شهرداران استان، اظهار کرد: در اینگونه جلسات فرصت مناسبی برای تبادل نظر، اطلاعات و تجربیات فراهم می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان، حسب پیگیری استاندار و تصمیماتی که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گرفته شده، محورهای اساسی توسعه استان در راستای اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد گردشگری تدوین و تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طبق آمار رسمی ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، سهم خدمات (شامل امور گردشگری و دانش‌بنیان) از درآمدهای استان ۷۰ درصد، صنعت ۲۵ درصد و کشاورزی ۵ درصد است.

زینلیان خاطرنشان کرد: از این رو شهرداری‌های استان نیز می‌توانند نقش بی‌بدیلی را در این زمینه ایفاء کنند البته شهرداران نگاه ویژه‌ای به این دو اصل و محور دارند که جای خورسندی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود هر شهر برنامه‌های خود را در حوزه‌ای خاص ارائه و در زمینه برندینگ نیز بصورت پویا فعالیت کند.

زینلیان با تأکید بر اهمیت بسته‌های گردشگری، گفت: ۷۶ شاخص ارزشیابی نیز برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود شهرداران استان این شاخصه‌ها را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه