English

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان خبرداد؛

پاک‎نامه شهروندی پیش روی شهروندان کاشانی

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری از انتشار و توزیع پاک‎نامه شهروندی با محوریت مدیریت پسماند در بین شهروندان خبر داد.

پاک‎نامه شهروندی پیش روی شهروندان کاشانی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سیدهادی مسعودی علوی گفت: این اقدام به صورت پایلوت با همکاری خدمات شهری و محیط زیست منطقه سه  در شهرک 22 بهمن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این محصولات فرهنگی بین یک هزار خانواده شهرک 22 بهمن توزیع شده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان بیان کرد:  همچنین با توجه به معضل پسماند و زباله، بنرهای اطلاع رسانی در سطح منطقه نصب شده است.

مسعودی علوی، تأکید کرد: منطقه سه جزو مناطق وسیع و دارای تراکم جمعیتی بالاست و طبیعتا موضوع زباله و پسماند یکی از جدی‎ترین دغدغه های مدیریت شهری و شهروندان محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر جلسه با معتمدین و استفاده از ظرفیت آنان، بنر اطلاع رسانی در سطح منطقه نصب و در گروه های  فضای مجازی منتشر شده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با تأکید بر محوریت موضوع ساعت 9 به عنوان زمان مشخص بیرون گذاشتن زباله  گفت: این رویکرد فرهنگ سازی، علاوه بر حفظ بهداشت محیطی، می تواند در کاهش هزینه های بالای جمع آوری زباله تاثیر مهمی داشته باشد.

مسعودی علوی افزود: از شهروندان درخواست می شود به دلیل رعایت بهداشت محیط و جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار، افزایش حیوانات موذی و ولگرد و پخش شدن زباله و همچنین رعایت سیما و منظر شهر یا محله  از گذاشتن زباله در روز خوداری نمایند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه