English

مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری:

جمع‌آوری ۸۵ هزار کیلو پسماند از فاز دو ناجی‌آباد کاشان

مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری، از جمع‌آوری 85 هزار کیلو پسماند طی 7 روز از شهرک فاز دو ناجی‌آباد خبر داد.

جمع‌آوری 85 هزار کیلو پسماند از فاز دو ناجی‌آباد کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسین طاهرنژاد گفت: تصحیح و جمع‌آوری ناخاله ساختمانی از 15 هزار مترمربع زمین بایر فاز2 ناجی‌آباد انجام شد.

وی، با تاکید بر اینکه جمع‌آوری پسماندهای خانگی و صنعتی به عنوان یکی از فعالیت‌های خطیر شهرداری‌هاست خاطر نشان کرد: موفقیت در این موضوع، رابطه مستقیم با رضایت شهروندان و ارتقا کیفیت زیستی و بهداشتی در شهر دارد و در بعضی از مناطق مانند شهرک‌های جانبی اهمیتی دو چندان و می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به زندگی شهروندان و شهرداری‌ها وارد کند.

مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری ادامه داد: با تاکید دستور شهردار کاشان به امر تنظیف و جمع‌آوری پسماند شهری، مناطق پنجگانه شهرداری کاشان رصد شده و بر اساس ضرورت رسیدگی اولویت بندی شده است. 

طاهرنژاد اضافه کرد: به دلیل عدم توجه قبلی و درخواست‌های شهروندان فازدو ناجی‌آباد دارای شرایط بحرانی بود که به عنوان نخستین نقطه در دستور کار قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه روزانه حدود 48 تن پسماند از منطقه دو شهرداری کاشان تحویل سکوی زباله می‌شود افزود: از این حجم مشخص شده 18 تن سهم فاز دو ناجی‌آباد است (10 تن زباله خانگی و 8 تن پسماند خانگی) که به صورت روزانه در حال انجام است.

به گفته وی، با توجه به شرایط موجود شهرک فاز دو ناجی‌آباد و عدم رسیدگی‌های اخیر، طی یک عملیات اجرایی و با همکاری سازمان خدمات موتوری و پرسنل تنظیف در 7 روز، حدود 85 هزار تن پسماند خانگی و ساختمانی از سطح شهرک جمع‌آوری شد.

مدیر امور شهر معاونت خدمات شهری اذعان داشت: در این راستا حدود 50 زمین بایر به متراژ 15 هزار مترمربع نیز تصحیح و پاک‌سازی شد تا منظر شهری نیز بهبود یابد.

طاهرنژاد تاکید کرد: با پایان این عملیات طی روزهای آیند امیدواریم سطح کیفیت خدمات‌دهی و خدمت‌رسانی به شهروندان این منطقه به سطح استاندارد رسیده و رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته و حضور فعال ماموران پسماند در سطح شهرک فاز دو ناجی‌آباد به خاطیان، اخطار داده و برخورد می‌شود و در صورت تکرار ضمن جرایم نقدی به مراجع زیربط جهت رسیدگی معرفی خواهند شد تا از تضییع حقوق دیگر شهروندان و شهرداری جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه