English

داور ملی شنا در گفتگو با موج مطرح کرد؛

موفقیت باشگاه اریس در رکوردهای استانی تا سطح ملی و قهرمانی شنای کشور

داور ملی شنا گفت: باشگاه اریس در رکوردهای استانی تا سطح پایگاه ملی و قهرمانی شنای کشور موفق عمل کرده است.

موفقیت باشگاه اریس در رکوردهای استانی تا سطح ملی و قهرمانی شنای کشور
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مربی رده سنی 16-15سال در باشگاه اریس با سابقه 12 سال فعالیت حرفه ای در بخش مربیگری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، به تشریح  فعالیت مجموعه اریس برای تربیت شناگران از کودکی تا سطح قهرمانی و ورود به مسابقات ملی و جهانی پرداخت.

رضا کرم زاده که از سن 10سالگی به رشته شنا وارد شده است، اکنون به عنوان مربی تیم ملی شنا، رئیس هیئت نجات غریق و دبیر هیئت شنای شاهین شهر، مربی پایگاه و استعدادیابی باشگاه اریس فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه از 16 سالگی کار نجات غریق را آغاز کرده است، توضیح داد: از سال 95 با دریافت گواهی نجات غریق، در این زمینه فعال بوده ام. همچنین، در سالهای 94 تا 1400 رئیس نجات غریق شاهین شهر بوده ام. ضمن آنکه از بدو تاسیس باشگاه اریس در سال 95، با این مجموعه همکاری داشته ام.

او که مربیگری را از سال 84 شروع کرده است، در سال 90 زیرنظر گامر دیلانچیان، برای مربیگری حرفه ای دعوت به کار می شود و اکنون بعنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است.

قهرمان پیشکسوتان کشور از سابقه فعالیت مربیگری خود در رده زیر 10 سال، 12-11سال، 14-13سال و سنین بالاتر سخن راند و افزود: بعنوان مربیان منتخب کشور برگزیده شده ام و در حال حاضر، در باشگاه اریس مربی رده سنی 15-14سال نیز هستم.

کرم زاده با اشاره به برگزاری  کلاس های آموزش شنا در باشگاه اریس و تربیت شناگران تا مرحله قهرمانی، بیان داشت: این پروسه را به سرمربیگری دیلانچیان اجرا کرده ایم  و بعد از حدود 10سال فعالیت توانستیم ورود به المپیک را رقم زنیم.

مربی رده سنی 16-15سال باشگاه اریس در صحبت از عملکرد موفق این مجموعه، توضیح داد: اگرچه به دلیل هزینه های گزاف، باشگاه اریس بخاطر تامین منابع مالی مشکلاتی دارد و تمامی درآمدها حاصل فعالیت خود باشگاه  و بدون پشتوانه مالی است، اما چشم انداز موفقی را برای خود تعریف کرده و با برنامه ریزی دقیق، کلاس های آموزش شنا از مرحله کودکی تا ارتقای شناگران به سطح قهرمانی با توجه به موضوعات اخلاقی و پرورشی در این مجموعه برگزار می گردد.

او افزود: این مسیر بصورتی ادامه داشته است که ابتدا رکوردهای استانی و سپس کشوری را رقم زده ایم و بعنوان پایگاه قهرمانی انتخاب شدیم.

مدرس نجات غریق گفت:با مربیگری دیلانچیان توانستیم به رکوردهای ملی دست یابیم و اکنون تیم شنای اصفهان به پشتوانه مدیریت باشگاه اریس بعنوان پایگاه ملی شنای کشور برگزیده شده است. همچنین، در سال 99 رکورد ورودی المپیک را کسب کردیم.

کرم زاده در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه اریس علاوه بر آنکه در پرورش شناگر تا سطح قهرمانی و توجه به موارد اخلاقی و رفتاری موفق بوده است، در زمینه پرورش و تربیت مربی شنا نیز برنامه های متعددی را اجرا نموده و به موفقیت هایی دست یافته است. چنانچه، 3 نفر از مربیان آقایان و یک نفر از مربیان بانوان که در مقام مربیان ملی معرفی شده اند، وابسته به باشگاه اریس هستند.

او که خود به عنوان مربی رده سنی نوجوانان تیم ملی شنای کشور انتخاب شده است، دستیابی به این فرصت را مدیون علم و توانمندی گامر دیلانچیان می داند که الفبای مربیگری را به او انتقال داده است.

کرم زاده با اذعان به مشکلات سخت افزاری تامین استخر مناسب برای تمرین شنا، گفت: آنچه مسلم است خود باشگاه اریس برای تامین استخر تلاش می کند و لازم است مسئولان ذیربط با توجه به پتانسیل خوبی که در استان فراهم شده است، در کمک  و حمایت از باشگاه اریس همت ورزند. البته، در این زمینه از همراهی و حمایت آقای پیمان گرامی، رئیس هیئت شنای استان اصفهان قدردانی می کنیم.

مربی باشگاه اریس در صحبت از مسابقات، اعلام کرد: در مسابقات انتخابی آسیایی فیلیپین که شهریورماه در استخر آزادی تهران برگزار شد، 5 نفر شناگر و یک مربی از باشگاه اریس به عنوان شناگران تیم ملی و یک مربی تیم ملی انتخاب شدند که مهرشاد افغری، متین سهران و مهران قاسم زاده در رده بزرگسالان تیم ملی بودند. همچنین، حسین مقصودی و شنتیا نظری از شناگران ملی منتخب رده 14سال از باشگاه اریس هستند. بنده نیز بعنوان مربی تیم ملی شنای کشورمان انتخاب شدم. 

کرم زاده بعنوان مربی معلولان در باشگاه اریس، افزود: در مسابقات پاراالمپیک ویژه معلولان، علی مطلبی قهرمان مسابقات نوجوانان آسیا شد که از شناگران تحت مربیگری بنده در باشگاه اریس است.

کرم زاده، انتصاب سرمربیگری تیم ملی توسط گامر دیلانچیان را اتفاق خوبی برای استان اصفهان و باشگاه اریس دانست و ابراز امیدواری نمود که با حمایت هایی که از ایشان می شود، آینده بهتری را برای شنای اصفهان رقم زنیم.

داور ملی شنا در پایان با ابراز قدردانی از آقای مسعود جابرزاده، مدیرعامل باشگاه اریس که در این سالها یک تنه بار مشکلات باشگاه را بر دوش کشیده است، اظهار کرد: ارتقای تیم شنا و جایگاه برتر شنای استان اصفهان در نتیجه تلاش و پشتکار ایشان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه