English

مربی پایگاه ملی شنا و لیگ برتر کشور در گفتگو با موج مطرح کرد؛

ارتقای تیم شنای استان اصفهان به رده اول کشوری با مدیریت باشگاه اریس

مربی پایگاه ملی شنا و لیگ برتر کشور گفت: ارتقای تیم شنای استان اصفهان به رده اول کشوری حاصل مدیریت باشگاه اریس است.

ارتقای تیم شنای استان اصفهان به رده اول کشوری با مدیریت باشگاه اریس
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مربی پایگاه ملی شنا و سرمربی رده سنی 12-11 سال و استعدادیابی زیر 10سال باشگاه اریس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در صحبت از پتانسیل خوبی که برای تربیت شناگران حرفه ای و راهیابی به مسابقات جهانی در اصفهان وجود دارد، توسعه فضای سخت افزاری ازجمله احداث استخرهای استاندارد و به روز را نیازمند حمایت مسئولان کشوری و استانی دانست.

وی اظهار کرد: از 6سالگی وارد ورزش شنا شدم و بعد از طی مراحل آموزشی، موفق به دریافت کارت نجات غریق و کسب مقام های استانی و کشوری و حضور در تیم های امداد و نجات سیلاب هلال احمر شدم.

حامد عزیزی که از سال 85 بصورت حرفه ای، نجات غریق و مربیگری شنا را آغاز کرده است، اذعان می دارد که از سال 90 توانسته فعالیت در سطح مربیگری و کوچینگ حرفه ای شنا برای گروه های سنی 12-11 ،14-13و استعدادیابی زیر 10سال را شروع کند و جزو 28 مربی منتخب کشور انتخاب شود.

مربی پایگاه ملی و مربی استعدادیابی باشگاه اریس گفت: در سال 97، جزو مربیان لیگ برتر کشور و مقام قهرمانی لیگ برتر کشور در سالهای 97 و 98 شده ام. همچنین، با تدبیر سرمربی و مدیرعامل باشگاه اریس، حامد عزیزی، رضاکرم زاده، احمد توکلی و خانم مجیدی به کسب بالاترین درجه کارت مربیگری کشور و کارت بین المللی در اصفهان نایل آمده اند. چنانچه، اکنون در رده مربیان مدعو به اردوهای ملی  و سمینار پروفسور موجیکا هستند.

عزیزی در وصف رویکرد باشگاه اریس برای تربیت شناگر بیان کرد:مدیریت مجموعه اریس( مسعود جابرزاده) برای پرورش مربی، سرمربی و غریق نجات، دوراندیشی و نگاه بزرگی داشته و با این رویکرد با همراهی هیات شنا، جناب دیلانچیان و دیگر مربیان، تیم استان اصفهان در سال 90، از رده هشتم کشور به رتبه اول ارتقا یافت و در سال 95 در مسابقات کشوری جام زنده رود، مقام اول کشور و تیم به استان اصفهان اختصاص یافت. همچنین، رده سنی 14-13 سال مقام سوم کشوری را کسب کردند که منجر به تقویت زیربنای شنای استان و کشور شد.

او اضافه کرد: مدیریت باشگاه اریس علاوه بر آموزش شنا به صورت حرفه ای و تخصصی، به موارد تربیتی -پرورشی و ابعاد اخلاقی ورزشکاران توجه دارد.

عزیزی بیان داشت: این باشگاه از نظر علمی و فنی در ایران به عنوان بزرگترین باشگاه ایران مطرح است. زیرا، 5مربی با کارت بین المللی مربیگری و با حضور سرمربیگری تیم ملی با مهارت، علاقه و انگیزه فراوان کار می کنند و آقای مسعود جابرزاده با مدیریت توانمند خود و حمایت آقای پیمان گرامی رئیس هیئت شنا، توانسته اند جایگاه ارزشمندی برای شنای استان و کشور رقم زنند.

مربی استعدایابی استان اصفهان در ادامه یادآور شد: نکته مهم این است که شناگرهایی که در تیم لیگ برتر شرکت کرده اند، از شناگران بومی استان هستند که از مرحله آموزشی تا سطح قهرمانی در مجموعه اریس بوده اند و توانسته اند به کسب مقام ورود به المپیک نایل آیند و این در رزومه درخشان مدرسه شنا می درخشد. اکنون نیز، بیش از 300شناگر در بخش بانوان و آقایان در مدرسه شنا فعال هستند که یکی از خانواده های بزرگ شنای ایران محسوب می شوند.

مربی پایگاه ملی شنا و لیگ برتر کشور با اشاره به اینکه در سطح ملی، تنها باشگاهی هستیم که ملی پوش اصفهانی داریم، گفت: بقیه مدارس شنا، شناگرانی از دیگر شهرها بصورت پودمانی و با صرف هزینه های گزاف در اختیار می گیرند در حالیکه اصفهان، شناگران خود را در تیم ملی شرکت می دهد و یا صادر می کند که این نیز حاصل تلاش فعالان این عرصه در اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه