English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان :

۲۳۹ مددجوی اصفهانی مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از بازنشستگی ۲۳۹ مددجوی تحت حمایت به دنبال پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی طی ۶ ماهه سال جاری خبر داد.

۲۳۹ مددجوی اصفهانی مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، هادی بنایی درجمع خبرنگاران همزمان با سیزدهم آذرماه به مناسبت روز بیمه، به عملکرد این نهاد در خصوص بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان به منظور توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات به ویژه در دوران سالمندی، بیمه های اجتماعی است که سهم بیمه ای آن توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

هادی بنایی با اشاره به تعداد مددجویان مشمول این طرح، ادامه داد: در حال حاضر برای ۳هزار و ۶۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت، بیمه پردازی تامین اجتماعی صورت می گیرد که از این تعداد، ۳هزار و ۲۳۰ نفر زنان سرپرست خانوار و ۴۱۴ نفر مجریان طرح اشتغال و خودکفایی هستند.  

وی پرداخت حق بیمه مددجویان را از اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های نیازمند مطرح کرد و افزود: طی شش ماه ابتدایی سال جاری ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان حق بیمه های اجتماعی مددجویان مشمول این طرح پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان با هدف تامین آتیه و بهره مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می شود، گفت: زنان تحت پوشش کمیته امداد با رسیدن به سن ۵۵ سالگی و پرداخت ۱۰ سال بیمه و همچنین مردان تحت پوشش با رسیدن به سن ۶۰ سالگی و پرداخت ۱۰ سال بیمه، بازنشسته خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه