English

برای سومین روز متوالی؛

هوای اصفهان برای عموم مردم آلوده است/ شاخص کیفی هوا ۱۶۸

کیفیت هوای اصفهان امروز دوازدهم آذر ماه با میانگین ۱۶۸ در شرایط ناسالم برای عموم مردم ثبت شده است.

هوای اصفهان برای عموم مردم آلوده است/ شاخص کیفی هوا ۱۶۸
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان ۱۵۴، خیابان احمدآباد با ۱۶۹، میدان انقلاب و بزرگراه خرازی با ۱۷۰، پارک زمزم و سپاهان شهر با ۱۶۰، خیابان پروین اعتصامی با ۱۶۵، دانشگاه صنعتی و رهنان با ۱۵۶، فرشادی با ۱۵۳، خیابان فیض با ۱۵۷، بولوار کاوه با ۱۵۵ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۵۹ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه کردآباد با ۲۲۱ و خیابان میرزا طاهر با ۲۵۷ AQI وضعیت بنفش و بسیار ناسالم و در خیابان زینبیه با ۱۳۷ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.‌

درحال حاضر شاخص هوا در زرین شهر با ۱۷۴ و در قهجاورستان با ۱۸۶ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی با ۸۳ قابل قبول و در مبارکه و شاهین شهر با ۱۰۸ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

همچنین امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه