English

برای چندمین روز متوالی؛

آلودگی هوای اصفهان برای همه گروه ها / شاخص کیفی هوا به ۱۷۶ رسید

کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و سوم آبان ماه با میانگین ۱۷۶ برای عموم مردم درشرایط ناسالم ثبت شده است.

آلودگی هوای اصفهان برای همه گروه ها / شاخص کیفی هوا به ۱۷۶ رسید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با ۱۸۲، میدان انقلاب با ۱۸۸، پارک زمزم با ۱۷۷، بزرگراه خرازی با ۱۹۸، دانشگاه صنعتی با ۱۶۱، رهنان با ۱۷۴، زینبیه با ۱۷۰، سپاهان شهر با ۱۶۷، خیابان فرشادی با ۱۶۶، خیابان فیض با ۱۵۷، بولوار کاوه با ۱۶۸، کردآباد با ۱۹۰، میرزا طاهر با ۱۸۵ و ولدان با ۱۸۳ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در سجزی با ۶۷ و شاهین شهر با ۸۴ AQI در وضعیت قابل قبول، در مبارکه با ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در زرین شهر با ۱۸۹ و قهجاورستان با ۱۹۶ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

درحال حاضرایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

هواشناسی اصفهان به تمامی شهروندان توصیه کرده است که طی امروز آینده از تردد غیر ضرور در سطح شهر و فعالیت ورزشی و فیزیکی در فضای باز بپرهیزند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه