English

"به ساعت اصفهان " با حضور بیش از ۱۰۰ شاعر برگزار شد

رویداد فصلی "به ساعت اصفهان" با اجرای محمد جواد شرافت و علاوه بر موضوع آزاد با موضوع ویژه غزه و افغانستان برگزار شد.

"به ساعت اصفهان " با حضور بیش از ۱۰۰ شاعر برگزار شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، یکی از نقاط قوت این رویداد علاوه بر حضور شاعران اصفهانی حضور و شعرخوانی تعداد قابل توجهی از شاعران مطرح کشوری در اصفهان بود.

 در این شب شعر که در  پردیس هنری سینمایی سوره  برگزار شد چهره های مطرح شعر کشور مانند علی داوودی، مهدی سیار، علی محمد مؤدب زاده، محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، اسماعیل امینی، حسنا محمدزاده و...حضور  داشتند و به شعرخوانی پرداختند. 

 این شب شعر با خیر مقدم دکتر احمد نوری رئیس حوزه هنری استان اصفهان به شاعران و آرزوی زنده وجاری بودن همیشگی زاینده رود آغاز شد.

 محمد حسین صفاری نخستین شاعری بود که کار خود را با یک غزل کوتاه آغاز کرد.

لیلا مهذب یکی از برگزیدگان بخش ویژه نفر بعدی بود که به شعرخوانی پرداخت و در ادامه  محمد کاظم کاظمی شاعری از افغانستان به شعرخوانی در خصوص این کشور پرداخت و از نگاه ویژه‌ای که به افغانستان در این شب شعر شده است تشکر کرد و اینکه شاعران ایرانی در خصوص این کشور شعر گفته‌اند را مایه افتخار دانست.

در این شب شعر ناصر فیض، کمیل رضازاده ، فرزانه شفیعی، میلاد عرفان پور ،فاطمه شفیعی، مرتضی حسنی و... از شاعرانی بودند که در خصوص غزه و فلسطین به شعرخوانی پرداختند.

 در مجموع در رویداد فصلی شعر به ساعت اصفهان این بار بیش از ۳۰ شاعر به شعرخوانی با موضوعات آزاد و فلسطین و افغانستان پرداختند. شهادت حضرت زهرا و دهه فاطمیه و مادر نیز یکی از موضوعاتی بود که در بخش آزاد شاعران به آن توجه ویژه داشتند.

مهدی نظارتی زاده برگزیده بخش سپید، اطهره رضایی و بهار مراتیان برگزیدگان بخش آزاد بودند که در این شب شعر اشعار خود را خواندند.

در این برنامه شاگردان واحد آموزش حوزه هنری استان اصفهان نیز به سرپرستی استاد دیهیم نیا به اجرای قطعات موسیقی پرداختند که مورد توجه حضار قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه