English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

بهبود نظام آدرس‌دهی در اصفهان با طراحی پلاک‌های آبی هوشمند

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان نسبت به دیگر کلان‌شهرها وضعیت بهتری در رابطه با خط‌کشی و تابلوهای آدرس‌دهی دارد، گفت: با کمک اداره پست استان پلاک‌های آبی هوشمند را طراحی کرده‌ایم که این اقدام جز نظام آدرس‌دهی است.

بهبود نظام آدرس‌دهی در اصفهان با طراحی پلاک‌های آبی هوشمند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، احمد شریعتی، اظهار کرد: هر شهر برای سهولت در راهنمایی و رانندگی، ترافیک، امنیت، ایمنی مسیر، پیشگیری از ازدحام و ترافیک در خیابان‌ها، راهنمایی در جهت رسیدن به مقصد مورد نظر و جلوگیری از آلودگی هوا باید نسبت به تابلوهای آدرس‌دهی و نشانه‌های سطح شهر توجه داشته باشد، زیرا که آنها نشانه توسعه و پیشرفت شهر تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: برای مشخص کردن مسیر عبور در سطح خیابان‌ها خط‌کشی‌هایی وجود دارد، همچنین تابلوهایی که در مسیر با عنوان سرعت گیرها یا کاهش سرعت نصب می‌شود برای افرادی که در شهر ساکن هستند بسیار کمک کننده است.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در مسیرهایی که خط‌کشی‌ها و تابلوها مشخص نیستند، مشکلاتی برای شهر و شهروندان به وجود می‌آید، تاکید کرد: در بعضی از مراسم‌ها، ضربه و صدماتی به تابلوها وارد می‌شود که این آسیبی به شهر وارد کرده و مشکلات بسیاری را برای شهر و شهروندان به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان نسبت به دیگر کلان‌شهرها وضعیت بهتری در رابطه با خط‌کشی و تابلوهای آدرس‌دهی دارد، گفت: به‌تازگی با طرحی ارزشمندی که در شهر اصفهان دنبال شد، هرکوچه‌ای را به نام و عکس شهید مزین کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: با کمک اداره پست استان توسط کیوآرکد، کد پستی و آدرس هر منزل را در پلاک‌های آبی هوشمند طراحی کرده‌ایم که این اقدام جزء نظام آدرس‌دهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه