English

۲۰۰۰ عضو هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پایش سلامت می شوند

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان از پایش ۲۰۰۰ عضو هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در سال جاری خبرداد..

۲۰۰۰ عضو هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پایش سلامت می شوند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، کارگر فرد در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش در دانشکده علوم ورزشی گفت: دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان به علت امکانات و فناوری‌های دانشکده، آزمایشگاه نوین در حیطه ورزش و اصول علم محوری و اخلاق محوری اساتید؛ جزو سه دانشکده برتر علوم ورزشی کشور است.

وی بیان کرد:  اعضای هیأت علمی دانشکده علوم ورزشی هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌المللی جزو بهترین‌ها هستند و به همین علت دانشکده ما تبدیل به یک برند علمی در سطح کشور و بین‌الملل شده است.

رئیس دانشکده علوم ورزشی تصریح کرد: یکی از شعارهای دانشگاه، بحث سلامت محوری است. تنها دانشکده‌ای که در این زمینه فعالیت حرفه‌ای دارد، دانشکده علوم ورزشی است که در حیطه افزایش تندرستی جامعه، توسعه ورزش و قهرمانی، پایش سلامت جامعه و... فعالیت می‌کند. به همت استادان و دانشجویان دانشکده علوم ورزشی صفحه جدیدی در دانشکده برای تحقیقات نوآورانه و کاربردی متناسب با نیازهای روز جامعه تنظیم شده است و این گونه تحقیقات از حمایت‌های مالی توسط صندوق ملی ایران برخوردار می‌شوند.

وی افزود: تمام سعی ما بر این است که برای تجاری‌سازی نتایج تحقیقات بسترسازی کنیم و به سمت کیفی‌سازی تحقیقات که یکی از چالش‌های اصلی جامعه دانشگاهی است حرکت کنیم.

دکترکارگرفرد ضمن تبین دستاورد های دانشکده علوم ورزشی و تبین ارتباط علوم ورزشی با جامعه خاطر نشان کرد: اشتغال دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ایجاد دانش فنی و انتقال تکنولوژی، توسعه منطقه محلی از طریق ایجاد استارت‌آپ‌ های دانش محور، توسعه روابط با جامعه و صنعت، آموزش و پژوهش مبتنی بر علوم بین رشته‌ای، حمایت از سیاست‌های کشور، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و توسعه کمی و کیفی نشریه‌ ها از جمله ماموریت‌های قابل بررسی دانشکده علوم ورزشی است که در این راستا مرکز نوآوری ورزش و واحدهای فناور در دانشکده و دانشگاه، دفتر ارتباط با صنعت در دانشکده به مدیریت دکتر لنجان نژادیان و مرکز نوآوری و توسعه کارآفرینی ورزشی با معاونت دکتر ابراهیمیان ایجاد شد.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان با اشاره به مزیت‌ها و قابلیت‌های تحقیقات کاربردی اذعان کرد: یکی از چالش‌های اصلی جامعه، بحث کیفی سازی تحقیقات است و به همین جهت در دانشکده علوم ورزشی هسته‌های پژوهشی تشکیل شده است. همچنین مجله انگلیسی مدیریت ورزشی در سطح بین الملل، با سردبیری دکتر احمدرضا موحدی و مدیران داخلی و عمومی مهدی دکتر سلیمی و دکتر وحدانی آماده سازی شده است که اکنون در حال آماده‌سازی شماره ۲ مجله هستیم.

کارگر فرد در پایان با اشاره به طرح پایش سلامت اظهار داشت: دانشکده علوم ورزشی در حال راه‌اندازی طرحی با نام پایش سلامت طی یک یا دو هفته آینده می‌باشد که طی این طرح ۲۰۰۰ عضو هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، پایش سلامت می‌شوند. در این طرح کسانی که امسال در مقطع تحصیلات تکمیلی وارد این دانشگاه شدند و کسانی که پایان نامه ندارند می‌توانند تمام طرح‌های تحقیقاتی خود را به سمت و سوی پایش سلامت ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه