English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان :

کشف ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق از یک انبار در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 3 میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال خبر داد.

کشف 3 میلیون نخ سیگار قاچاق  از یک انبار در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: پلیس اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای از فعالیت چندین نفر در زمینه تهیه و انتقال محموله های دخانی قاچاق به اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و رصد هوشمندانه، انبار دپوی کالاهای دخانی در حاشیه شهر اصفهان شناسایی و ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی این محل را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از انبار مذکور بالغ بر 3 میلیون نخ انواع سیگارهای خارجی و همچنین چندین کارتن سیگار الکترونیکی که آثار زیانباری برای مصرف کنندگان به دنبال دارد توسط ماموران کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  ارزش محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال است گفت: در این عملیات 2 نفر دستگیر شدند و تحقیقات  برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند همچنان ادامه دارد .

سرهنگ بساطی اظهار داشت: پلیس اصفهان اقدامات گسترده ای را برای برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا به ویژه کالاهای دخانی آغاز کرده و به کسانی که در زمینه فعالیت می کنند هشدار می دهد که در صورت ادامه فعالیت مجرمانه خود مطمئن باشند دیر یا زود توسط پلیس شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه