English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

احداث و خرید هزار و ۲۵۳ باب منزل مسکونی برای مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از احداث و خرید هزار و ۲۵۳ باب منزل مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان طی سال جاری خبرداد.

 احداث و خرید هزار و ۲۵۳ باب منزل مسکونی برای مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در جمع خبرنگاران گفت:در سال جاری تاکنون ۱۲۴۸ خدمت عمرانی در زمینه احداث، خرید، تعمیر و بازسازی منازل مددجویان کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

وی با تاکید به برنامه های تامین مسکن مددجویان درسال جاری، اظهار داشت: امسال نسبت به احداث و خرید هزار و ۲۵۳ باب منزل مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت برنامه ریزی شده که تاکنون کلید ۲۳۶ واحد به مددجویان تحویل داده شده است.

کریم زارع، گسترش روز افزون کمک به مرتفع ساختن نیازهای مربوط به سرپناه امن برای مددجویان را یکی از اهداف کمیته امداد خواند و ادامه داد: در این مدت ۸۷۱ مورد از منازل مددجویان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، تعمیر و بازسازی شده است.

 این مقام مسئول، احداث فضاهای جانبی منازل مددجویی را در اولویت اقدامات عمرانی دانست و افزود: ۱۴۱ منزل مددجویی که نیاز به فضاهای جانبی داشته تکمیل و ۲۲۸ مورد دیگر نیز در دست اقدام می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از خیران در خدمت رسانی برای تامین مسکن مددجویان، گفت: مشارکت نیکوکاران برای ساخت، خرید، تجهیز فضاهای جانبی و تعمیر مساکن خانوارهای تحت حمایت، می تواند بزرگترین مشکل و نیاز اساسی مددجویان را مرتفع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه