English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: در راستای عدالت آموزشی و ترویج حوزه سلامت برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم و بر اساس رایزنی‌های صورت‌گرفته با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برای نخستین‌بار در کشور، اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از اهداف این مسابقه ملی می‌توان به افزایش دانش پزشکی، تبیین و هدایتگری، گسترش مهارت‌ها و تسهیل شبکه‌سازی در حوزه سلامت اشاره کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: این مسابقه در دو سطح ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم است که در چهار مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌شود؛ در مراحل این مسابقه دانش‌آموزان با مفاهیم تغذیه و سلامت، مبانی علوم پایه، علوم بالینی و... آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان حدود ۶۰ ساعت آموزش همراه با جزوه خواهند داشت و در چندین مرحله آزمون مجازی و حضوری در برنامه کار است؛ اختتامیه این رویداد در تابستان سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه