English

با بیش از ۲هزار عنوان کتاب؛

نمایشگاه کتاب در دانشگاه اصفهان افتتاح شد

نمایشگاه کتاب دانشگاه اصفهان با ارائه بیش از دو هزار عنوان کتاب با حضور رئیس دانشگاه اصفهان افتتاح شد.

 نمایشگاه کتاب در دانشگاه اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نمایشگاه کتاب دانشگاه اصفهان با بیش از دو هزار عنوان کتاب در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی در محل کتابخانه مرکزی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

انتشارات دانشگاه اصفهان، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دانشگاه هنر، دانشگاه صنعتی اصفهان، جنگل، آموخته، آرما، نوشته، شهرداری اصفهان، مانا، یارمانا و حکمت از جمله ناشران حاضر در این نمایشگاه هستند که آثار خود را با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

 

غرفه انتشارات دانشگاه اصفهان با ۶۰۰ عنوان کتاب، تالیف اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان،

 غرفه جهاد دانشگاهی با ۴۰۰ عنوان کتاب از  انتشارات جهاد دانشگاهی، شهرداری، آموخته، مانا، یارمانا در حوزه های روانشناسی، توسعه فردی، کسب و کار، کودک، مطالعات شهری، تاریخ اصفهان، فنی و مهندسی،هنر، زبان انگلیسی، گردشگری، کامپیوتر ، تاریخ، حقوق و عمومی،

غرفه دانشگاه هنر با ۲۲ عنوان کتاب در حوزه هنر،غرفه دانشگاه صنعتی با ۱۲۰ عنوان کتاب در حوزه های فنی و مهندسی و کشاورزی، غرفه انتشارات جنگل با ۸۰۰ عنوان کتاب در رشته های زبان های انگلیسی، فرانسه آلمانی، روسی در حوزه های آموزشی، داستان، رومان و آزمون های بین المللی، غرفه کتابفروشی حکمت با ۱۰۰۰ عنوان کتاب و غرفه معاونت فرهنگی با ۵۲ نشریه فرهنگی دانشگاه أصفهان آثار خود را با ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف به نمایش گذاشته اند.

در غرفه انتشارات جهاد دانشگاهی، ۵ کتاب تازه منتشر شده آن از جمله «روانشناسی، آموزش و توانبخشی نابینایان و کم بینایان»، «گزیده اسناد انتخابات مجلس شورای ملی»، «شفافیت نظام رسانه‌ای»، «سنگ‌شناسی دگرگونی» و «طراحی خط‌مشی استراتژیک» نیز به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش موج؛ نمایشگاه کتاب دانشگاه اصفهان، تا ۱۸ آبان‌ماه، از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه کتاب 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه