English

برا ی دومین بار؛

هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان از امروز تا پایان فردا درباره تشدید دوباره فعالیت سامانه بارشی و مه آلودگی در استان هشدار نارنجی صادر کرد.

هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بر اساس هشدار هواشناسی استان اصفهان ، طی ۲۴ ساعت آینده انتظار اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر، روان اب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و طغیانی شدن رودخانه‌های فصلی و وزش باد شدید در اردستان، مهاباد، نطنز، نایین، بادرود، مبارکه ورزنه، انارک، زواره، آران و بیدگل، کاشان، چوپانان و خور و بیابانک پیش بینی شده است.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ساعتی پیش درباره اوج گیری مجدد سامانه بارشی که از سه‌شنبه هفته گذشته در استان فعال است، با صدور دومین هشدار سطح نارنجی طی ۴۸ ساعت اخیر اعلام کرد که از بعد از ظهر امروز شنبه تا عصر یکشنبه ۱۴ آبان ماه، بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و تند باد موقتی، بارش تگرگ محلی، مه آلودگی و کاهش دید مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

اجتناب از تردد در جاده‌های کوهستانی، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها، پاکسازی دهانه رود‌ها، لایروبی کانال‌ها، آمادگی دستگاه‌های امدادی و اجرایی  و پرهیز از فعالیت کوهنوردی توصیه شده است.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و سبب خسارت‌های احتمالی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه