English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف آمپول های ۳۰ میلیاردی ضد سرطان قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله آمپول های ضد سرطان خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در عملیات ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

کشف آمپول های 30 میلیاردی ضد سرطان قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارحمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در ادمه اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: خودروی متوقف شده به پارکینگ ایستگاه منتقل و پس از هماهنگی با مرجع قضائی از آن بازرسی به عمل آمد و در نتیجه این عملیات 19 هزار 800 قلم انواع آمپول ضد سرطان وتعداد43 قوطی کرم مخصوص بخیه از داخل صندلی ها و صندوق عقب خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 30 میلیارد ریال برآورد شده است اظهارداشت: اقلام مربوطه به اداره بهداشت استان منتقل و راننده خودرو نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار علینقیان از اجرای طرح های ویژه و ضربتی مقابله با قاچاق کالا خبر داد و خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه