English

ساعات فعالیت مراکز تفریحی ناژوان در فصل پاییز اعلام شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ساعات فعالیت مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان در فصل پاییز را اعلام کرد.

ساعات فعالیت مراکز تفریحی ناژوان در فصل پاییز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زمان فعالیت آکواریوم ساعت ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰، باغ پرندگان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰، نمایشگاه و موزه صدف‌ها و باغ گل‌های گرمسیری ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰۰ است.

وی اضافه کرد: همچنین  ساعت فعالیت باغ خزندگان ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰، قطار شادی و سه‌چرخه خانوادگی ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰، درشکه ساعت ۹:۰۰ ۱۷:۰۰، غرفه‌های فروش مواد غذایی و کافی‌شاپ ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و پارکینگ‌های عمومی ناژوان ساعت ۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ می باشد.

قائلی بیان کرد:ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان با اولویت و در نظر گرفتن تمام جوانب تأثیر اقتصادی، حداکثر زمان استفاده از زمان بازدیدکنندگان و به‌صورت ویژه ایجاد رضایت‌مندی و تفریح سالم برای شهروندان و گردشگران، تفریح دسته‌جمعی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، تربیتی و آموزشی در فصل پاییز تعیین و ابلاغ شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از شهروندان، گردشگران و بازدیدکنندگان درخواست کرد: ضمن استفاده مناسب از خدمات پیش‌بینی شده، با پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود مدیریت ناژوان و سایر مسئولان را برای بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات یاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه