English

استاندار اصفهان:

اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان از مصادیق بارز نقش آفرینی کمیته امداد استان اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: اشتغالزایی، رونق تولید و توانمندسازی نیازمندان جامعه را از مصادیق بارز نقش آفرینی ارزنده کمیته امداد استان اصفهان است.

اشتغالزایی  و توانمندسازی مددجویان از مصادیق بارز نقش آفرینی کمیته امداد استان اصفهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان، بیان داشت:کمیته امداد به عنوان یکی از نهادهای بسیار موفق در خدمت‌رسانی به محرمان، الگویی برای بسیاری از کشورها قرار گرفته است.

وی اشتغالزایی ، رونق تولید و توانمندسازی نیازمندان جامعه را از مصادیق بارز نقش آفرینی ارزنده کمیته امداد خواند و اظهار داشت: کمیته امداد نهاد بسیار پرفروغی که امروز به درخت تنومند کمیته امام حضرت امام تبدیل شده، در چهاردهم اسفند ماه ۱۳۵۷ به همت حضرت امام خمینی (ره) با هدف رسیدگی به وضع محرومان تاسیس شد. 

مرتضوی ادامه داد: این نهاد در مسیر حرکت خود خدمات گستره‌ای را در قالب های مختلفی از جمله بهداشت و درمان، آموزش و اشتغال ارائه می‌دهد و از نظر کیفیت خدمات ارائه شده، جایگاهی ویژه دارد و افراد تحت پوشش این نهاد، در ابعاد مختلف الگو هستند. 

مقام عالی دولت در استان به تعهد و تقوای مددجویان کمیته امداد در بازپرداخت تسهیلات تاکید داشت و افزود: حرکت کیفی و متنوعی که در رشد و تربیت افراد تحت حمایت این مجموعه دنبال می شود گواهی می دهد که این افراد از نظر شخصیتی نیز در درجه والایی قرار دارند. 

مرتضوی راه اندازی مراکز نیکوکاری در کشور و استان توسط این نهاد را ارزشمند دانست و گفت: این حرکت در راستای مردمی سازی خدمات کمیته امداد، سبب شد بسیاری از مردم نسبت به همسایه ها و اطرافیان خود توجه مجدد داشته باشند. 

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه با نگاه به کلیت طرح های در دست اجرای این نهاد، می توان به اتاق فکری پشت اقدامات انجام شده دست یافت، بیان کرد: از گذشته انسان های مخلصی در راس این مجموعه بودند و مراقبت کردند تا از تاکیدات حضرت امام عبور نکنند و امیدواریم جامعه را به جامعه توحیدی که همگی در مدد یکدیگر گام بر می‌دارند، هدایت کنند. 

مرتضوی ادامه داد: امید است که مراسم امروز سبب رونق و تجلی بیشتر خدمتگزاری جامعه، خیران و حامیان از مجموعه کمیته امداد شود تا در این مسیر، تمام افراد تحت پوشش به توانمندی و خودکفایی لازم برسند. 

استاندار صفهان در بخش دیگری از سخنانش حمله به کودکان و زنان مظلوم و بی‌دفاع به خصوص در غزه را محکوم کرد و گفت: اقداماتی که رژیم صهیونسیتی انجام داد، روی تمام جنایتکاران را سفید کرد و با حملات مسلمانان به این رژیم متوجه شدیم که چه حفره های عظیمی در بدنه امنیتی و اطلاعاتی این رژیم وجود دارد و شکست اطلاعاتی امنیتی آنها، هیمنه این رژیم را در دنیا فرو ریخت. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه