English

با تفاهم همکاری کمیته امداد با امور عشایر استان اصفهان انجام شد؛

افزایش بهره مندی عشایر نیازمند از خدمات کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:برای کاهش مشکلات جامعه عشایری و با هدف بهره مندی از توان و امکانات کمیته امداد، تفاهم نامه "طرح ویژه ارائه خدمات فرهنگی به جامعه عشایری" فی مابین کمیته امداد استان اصفهان و اداره کل امور عشایر منعقد شد.

افزایش بهره مندی عشایر نیازمند از خدمات کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: با هدف افزایش بهره مندی عشایر نیازمند از خدمات کمیته امداد ، به منظور بهبود و توسعه وضعیت اجتماعی، اقتصادی و تولیدی ایشان تفاهم نامه طرح ویژه ارائه خدمات فرهنگی به این قشر از جامعه، با اداره امور عشایر استان منعقد شد.

وی با اشاره به تحت پوشش قراردادن خانوارهای عشایری و زنان سرپرست خانوار نیازمند این گروه از جامعه، ادامه داد: ارائه تسهیلات اشتغال به عشایر تحت حمایت و یا عشایر نیازمند ۵ دهک پایین درآمدی جامعه می تواند در توانمندسازی این خانوارها موثر باشد.

زارع همچنین به برگزاری نمایشگاه و یا بازارچه های فصلی اشاره داشت و افزود: مطابق این تفاهم نامه ، برنامه ریزی لازم برای حضور عشایر نیازمند تحت حمایت در این نمایشگاه ها فراهم و زمینه بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات مددجویان مهیا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید براینکه اداره کل امور عشایر، در این تفاهم نامه به شناسایی و معرفی عشایر نیازمند به شرط سکونت بیشتر ایام سال در استان اصفهان و دارا بودن دهک درآمدی یک تا پنج همکاری خواهد داشت، گفت: کلیه خدمات این نهاد از جمله حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان عشایری، کمک هزینه های تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک هزینه های درمان، جهیزیه و همچنین کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده طبق این تفاهم نامه برای عشایر نیازمند نیز فراهم خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه