English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

بهره مندی هزار و ۱۰۸ مددجوی اصفهانی از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: هزار و ۱۰۸ مددجو با اجرای طرح های سنجش سلامت خانواده های تحت حمایت، از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی کمیته امداد استان اصفهان بهره مند شدند.

بهره مندی هزار و ۱۰۸ مددجوی اصفهانی از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با ارائه گزارشی از خدمات ۶ماهه این نهاد در حوزه پیشگیری و ارتقاء شاخص های بهداشتی مددجویان، اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد استان در حوزه سلامت، در کنار توجه و رسیدگی به وضعیت درمان، ارائه خدمات مختلف به منظور ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه هدف با نگاه پیشگیرانه است.

وی با اشاره به برنامه های ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت در بین خانواده های تحت حمایت، ادامه داد: با اجرای طرح های سنجش سلامت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب بهداشت دهان و دندان، بینائی سنجی، غربالگری و...، هزار و ۱۰۸ مددجو طی شش ماهه امسال از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی بهره مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه قسمتی از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی مددجویان با توزیع بسته های بهداشتی صورت می گیرد، افزود: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت، بیش از یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان در طول سال جاری از محل اعتبارات و منابع این نهاد پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه