English

در شبانه‌روز گذشته انجام شد؛

دستگیری ۲۹ متهم با اجرای طرح امنیت محله‌محور در شهرستان کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۲۹ متهم با اجرای طرح امنیت محله‌محور در این شهرستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

دستگیری ۲۹ متهم با اجرای طرح امنیت محله‌محور در شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند در جمع خبرنگاران گفت‌: طرح امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر روز گذشته در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ناجی آباد شهر کاشان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدام‌های هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۴سارق ، ۹خرده‌فروش مواد مخدر، یک زندانی فراری و ۱۵ مخل نظم و آسایش شهروندان شدند.

این مقام انتظامی در ادامه از کشف و ضبط مقداری انواع مواد مخدر ، دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه خودرو مسروقه خبر داد و ابراز داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، مهم‌ترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم، آرامش و جلب رضایتمندی مردم بیان کرد و با قدردانی از همراهی مردم در این راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه