English

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

واحدهای تولیدی متناسب با نیاز هر منطقه، خدمت‌رسانی به مردم را مورد توجه قرار دهند

رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت: واحدهای تولیدی باید به فراخور نیاز هر منطقه، خدمت‌رسانی به مردم را مورد توجه قرار دهند

واحدهای تولیدی متناسب با نیاز هر منطقه، خدمت‌رسانی به مردم را مورد توجه قرار دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، خدائیان در مراسم معارفه بازرس کل استان اصفهان با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان، ساماندهی مسئولیت اجتماعی صنایع را مورد تاکید قرار داد و برای ورود به این موضوع به بازرس کل استان اصفهان ماموریت داد.

وی با محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه از سکوت نهادهای بین المللی انتقاد کرد و گفت: آیا مصداقی بارزتر از نسل کشی در غزه در حال رخ دادن است؟ این در حالی است که در اساسنامه دیوان کیفری بین المللی، نسل کشی تعریف شده و شورای امنیت و دادستان این دیوان می‌توانند بدون تقاضای کشور دیگر، این جرایم را مورد بررسی قرار دهند؛ اما نه سازمان مللی هست که به داد مردم غزه برسد نه دیوان کیفری بین المللی است.

این مقام مسئول با گریزی بر اقدامات دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی، اظهار کرد: اقدامات تحولی رئیس محترم قوه قضاییه، منشاء تحولی بزرگ در این دستگاه شده و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه را افزایش داده است.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به منحصربه فرد بودن استان اصفهان در رشد و توسعه کشور، گفت: باید ظرفیت‌های بالقوه این استان بالفعل شود و مسئولان در هماهنگی با یکدیگر، از ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده نمایند.

خدائیان با تبیین نقش سازمان بازرسی در نظارت بر اجرای قوانین و حسن جریان امور، تصریح کرد: حضور به موقع و فعال نهادهای نظارتی می‌تواند به مسئولین دلسوز برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های کشور کمک کند.

وی شاخصه‌های تحقق حکمرانی مطلوب که باید مورد توجه سازمان بازرسی قرار گیرد را برشمرد و در این زمینه به حاکمیت قانون، شفافیت در انجام امور، پاسخگویی مسئولان، نظارت پذیری دستگاه‌ها، مشارکت دادن مردم و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های نظارتی اشاره کرد.

عضو شورای‌عالی قوه قضاییه تاکید کرد: سازمان بازرسی باید بر اجرای قانون، نظارت کند تا بر این اساس زمینه رشد و توسعه کشور فراهم گردد.

وی ادامه داد: اگر شفافیت وجود نداشته باشد فساد ایجاد می‌شود و در همین راستا همه مدیران باید شفافیت را سرلوحه امور قرار دهند.

رئیس سازمان بازرسی پاسخگویی مسئولان و نظارت پذیری دستگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک مدیر سختکوش و مردمی، قطعاً از نظارت استقبال می‌کند؛ چراکه باعث شناسایی نقاط قوت و ضعف می‌شود.

خدائیان مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های نظارتی را هم مورد توجه قرار داد و گفت: اجرای قوانین، علی‌الخصوص قانون هوای پاک در استان اصفهان باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان، ساماندهی مسئولیت اجتماعی صنایع را مورد تاکید قرار داد و با ماموریت به بازرس کل استان اصفهان برای ورود به موضوع، خاطرنشان کرد که واحدهای تولیدی به فراخور نیاز هر منطقه باید به موضوع مسئولیت اجتماعی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم توجه کنند.

خدائیان با یادآوری رهنمودهای رئیس محترم قوه‌قضاییه در دیدار با مدیران سازمان بازرسی و با بیان اینکه این نهاد نظارتی به دنبال پیشگیری است نه مچ‌گیری، اظهار کرد: سازمان بازرسی در کنار مدیران پرتلاش و سختکوش است.

رئیس سازمان بازرسی تاکید کرد که گلوگاه‌ها و آسیب‌های فسادخیزِ شناسایی شده از سوی این سازمان در دستور کار بازرسی‌کل همه استان‌های کشور قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه