English

شهردار اصفهان خبرداد؛

حفر ۱۴۰۰ چاه جذبی برای رفع آب‌گرفتگی معابر در کلانشهراصفهان

شهردار اصفهان از حفر ۱۴۰۰ چاه جذبی برای رفع آب‌گرفتگی معابر در کلانشهراصفهان خبرداد.

حفر ۱۴۰۰ چاه جذبی برای رفع آب‌گرفتگی معابر در کلانشهراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی سلام اصفهان گفت: با انجام اقداماتی از جمله اصلاح هندسی معابر و شیب‌بندی‌ها و حفر بیش از ۱۴۰۰ چاه جذبی برای رفع مشکل آب‌گرفتگی معابر این کلان‌شهر اقدام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته بارش‌های غیرمنتظره باران را در شهر داشتیم، افزود: بر اساس تجربه آن اتفاقات، سعی کردیم مداخلاتی را در معابر شهر داشته باشیم و مشکل نقاطی که طبق تجربه بارش‌های قبلی دچار آب‌گرفتگی می‌شد را رفع کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تا حد زیادی این مشکلات با انجام اقداماتی از جمله اصلاح هندسی معابر و شیب‌بندی‌ها یا باز شدن مسیرها لایروبی آبراهه‌ها، همچنین حفر بیش از ۱۴۰۰ چاه جذبی رفع شده است، اما باز هم احتمال می‌دهیم نقاطی وجود داشته باشد که در بارش‌های قبلی دچار آبگرفتگی شده و از دید ما پنهان مانده باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس از شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه در پیرامون محل سکونت یا کار آن‌ها مکان‌ها یا معابری وجود دارد که در بارش‌های گذشته دچار آب‌گرفتگی‌های شدید شده است، به‌طوری که عبور و مرور را با سختی روبه‌رو می‌کند یا آب‌گرفتگی به دلیل شیب‌بندی نامناسب موجب سرازیر شدن آب به منازل یا محل کسب مردم می‌شود را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا بتوانیم قبل از بارش‌های شدید پاییزی مشکل این معابر و محل‌ها را رفع کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: گاهی با یک شیب‌بندی یا باز شدن یک آبراهه مشکل آب‌گرفتگی معابر شهر رفع می‌شود و اگر از وجود آن‌ها اطلاع داشته باشیم، متخصصان بررسی لازم را انجام می‌دهند و قبل از اینکه در تردد شهروندان خللی ایجاد شود، مشکل رفع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه