English

بازدید مدیرعامل موسسه هفت اقلیم از دفتر خبرگزاری موج اصفهان

مدیرعامل موسسه هفت اقلیم از تحریریه نمایندگی خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌و‌گو کرد.

بازدید مدیرعامل موسسه هفت اقلیم از دفتر خبرگزاری موج اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسعود هاشمی مدیرعامل موسسه هفت اقلیم  با هدف افزایش تعامل رسانه ای با اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید کرد.

هاشمی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت:مجموعه هفت اقلیم، اولین و تنها مرکز آموزش زبان کودک مبتنی بر فناوری دیجیتال است و هر رخدادی یا تغییری در اپلیکیشن دکتر انگلیش بر اساس تکنولوژی است.

وی در ارتباط با اهداف موسسه هفت اقلیم گفت: اهداف این مجموعه طراحی اپلیکیشن ها و امکان آموزش از راه دور، نبود مراکز استاندارد آموزش زبان در حاشیه شهرهای بزرگ، روستاها و مناطق دورافتاده را مطرح کرد و توضیح داد: با توجه به افزایش هزینه ها، مشکلات تردد و کمبود آموزگار و اساتید با تجربه در آموزش زبان، سیستم ها و اپلیکیشن های طراحی شده در این مجموعه، امکان دسترسی به آموزش زبان را برای همگان فراهم می سازد.

مدیرعامل موسسه هفت اقلیم از تعاملات و توافق های این مجموعه با برندهای مطرح جهانی در عرصه آموزش زبان خبر داد و یادآور شد: در نتیجه فرصتی که با این اقدام برای ما ایجاد می شود، می توانیم تحت لیسانس برندها و در سطح بین المللی کار کنیم. ضمن آنکه از ایتدا، ما رویکرد و نگاه بین المللی را در فعالیت خود داشته ایم و متمرکز بر تولید محصولی بودیم که قابلیت ارائه و مقبولیت در دنیا را داشته باشد.

موسسه هفت اقلیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه