English

سرپرست جهادکشاورزی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان در حکمی مجید علینقی پور را به عنوان سرپرست جهادکشاورزی آران و بیدگل منصوب کرد.

 سرپرست جهادکشاورزی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تقدیر از زحمات محلوجی گفت: تغییر مدیریت یک تاکتیک مدیریتی بوده که با توجه به فعالیت‌های جدید و گسترده جهادکشاورزی امید است که مدیران این مجموعه بتوانند سیاست‌های از مزرعه تا خانه را به انجام برسانند. 

رضایی پیروزی نیرو‌های مقاومت فلسطین را تبریک گفتند و اظهار داشت که زمان سرنگونی رژیم کودک کش اسرائیل نزدیک است.

ایشان فعالیت‌های جهادکشاورزی را در راستای استقلال کشور دانستند که تولیدات کشاورزی نقش موثری در حفظ امنیت غذایی کشور دارد.

کاظمی در مراسم تودیع و معارفه، ضمن معرفی مهندس علینقی پور به عنوان سرپرست جدید مدیریت، از تلاش‌های محلوجی مدیر پیشین این مدیریت تقدیر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی در این مراسم گفت: محلوجی برای خدمت در سنگری دیگر معرفی شده اند. 

با توجه به سوابق و تجربیات علینقی پور و همکاری پرسنل مدیریت کارها به نحو مطلوب پیش خواهد رفت و پشتیبانی مسئولان سازمانی بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

علینقی پور در این مراسم ضمن تشکر از حضور عزیزان در مراسم به معرفی و سوابق اجرایی خود پرداختند و گفت ۲۱ سال توفیق خدمت به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان آران و بیدگل را داشته ام که امیدوارم با کمک همکاران عزیزم در مدیریت و با حمایت‌های فرماندار محترم و روسای ادارات و همچنین مسئولان و مدیران سازمانی به سرانجام خوبی خواهیم رسید. 

گفتنی است؛ علینقی پور پیش از این ریاست مرکز خدمات جهادکشاورزی کویرات و ریاست اداره آموزش و ترویج مدیریت را بر عهده داشت، که بخشی از مسئولیت های وی در طول ۲۳ سال حضور در عرصه‌های مختلف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه