English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۸ هزار میلیارد کالای قاچاق در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 8 هزار میلیارد کالای قاچاق در استان اصفهان طی سال جاری خبرداد.

کشف بیش از 8 هزار میلیارد کالای قاچاق در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور در مراسم صبحگاه مشترک ویژه هفته انتظامی در ستاد انتظامی استان اصفهان با تبریک هفته انتظامی گفت:امنیت پایدار امروز اتفاقی و تصادفی بدست نیامده و حاصل  برنامه ریزی های دقیق اطلاعاتی، عملیاتی و هوشمند پلیس و تلاش و مجاهدت شبانه روزی فرماندهان، مدیران، افسران و درجه داران و سربازان عزیز این مرز و بوم است.

وی بیان داشت:امروز بحمد الله با تعامل، هماهنگی و همبستگی بالایی که نیروهای مسلح و دستگاه های امنیت ساز با پلیس دارند و همچنین مشارکتی که سازمان ها و دستگاه ها و مردم عزیز، شریف و شهید پرور با خدمتگزاران خود در انتظامی استان دارند امنیت بسیار خوب و مطلوبی در سراسر استان اصفهان ساری و جاری است.

وی افزود: امروز همه نیروهای خدوم انتظامی با هم همپیمان شدند که تا آخرین قطره خون خود  و آخرین نفس برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، استمرار امنیت پایدار و کمک به امنیت عمومی در جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فرامین مقام معظم رهبری نصب العین نیروهای پلیس است اضافه کرد: مبارزه بی امان با اخلالگران نظم و امنیت، آشوبگران و فتنه گران، هنجارشکنان، کسانی که با قبح زدایی عفت عمومی قصد برهم زدن امنیت اخلاقی و روانی جامعه را دارند و همچنین اخلالگران اقتصادی و ارزی، سارقان خرد و کلان و همچنین قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد قاطع با مجرمان در فضای حقیقی و مجازی و ده ها ماموریت امنیتی، انتظامی و ترافیکی دیگر تنها بخشی از تلاش شبانه روزی و مجاهدانه همکاران دلیر و دلاور انتظامی استان اصفهان است.

سردار علینقیان پور به دستاورد های این فرماندهی در 6 ماهه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت:  در حوزه پلیس فتا علاوه بر دستگیری صدها مجرمان سایبری بالغ بر 375میلیارد ریال اموال به مال باختگان مسترد شده و از طریق سامانه تلفنی فوریت های سایبری به 40 هزار نفر از شهروندان مشاوره و راهنمایی ارائه شده است.

کشف بیش از 8 هزار میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

وی بیان کرد: در حوزه پلیس آگاهی بالغ بر 7 هزار میلیارد اموال مسروقه از سارقان بازپس گیری و به مال باختگان مسترد شده و  در حوزه پلیس امنیت اقتصادی هم بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ارزش پرونده های تشکیل شده در خصوص جرایم  اقتصادی نظیر فرار مالیاتی، احتکار، زمین خواری و اخلال در بازار ارز و ...  توسط این پلیس نیز 10 هزار میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در کنار برخورد با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر ظرف 6 ماهه سال جاری 13 تُن انواع مواد مخدر کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در حوزه مرکز فوریت های پلیسی 110 بالغ بر 2 میلیون و 300 هزار تماس ثبت شده که از این تعداد 912 هزار مورد منجر به انجام عملیات پلیسی و حضور ماموران در صحنه و تشکیل پرونده قضائی توسط پلیس شده است.

وی افزود: در کنار اقدامات فوق معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در کنار مشاوره و آموزش به مردم در جهت پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی به 45 هزار نفر مشاوره رایگان در زمینه خانواده، انتظامی، حقوقی و ... ارائه شده و 30 هزار پرونده قضائی توسط مشاوران پلیس در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری ها به مصالحه ختم و از ارجاع آن ها به مرجع قضائی جلوگیری شده است.

صدور 280 هزار جلد گواهینامه در اصفهان

سردار علینقیان پور بازدید و نظارت بر  800 واحد صنفی، صدور 280 هزار جلد گذرنامه عادی و 73 هزار جلد گذرنامه زیارتی را از اقدامات مهم  پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حوزه پلیس راهور و راه علاوه بر نظم بخشی به تردد های شهری و بین شهری در ایام مختلف و انجام اقدامات آموزشی و توجیهی در جهت کاهش تصادفات تعداد 58 هزار گواهینامه جدید رانندگی صادر و 162 هزار پلاک خودرو تعویض شده است.

تماس بیش ار 23 هزار نفر با سامانه 197 پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین به تماس بیش از  23 هزار نفراز شهروندان با سامانه 197 پلیس اصفهان اشاره کرد و گفت: این شهروندان در تماس های خود نقطه نظرات، پیشنهادها، تقدیر از کارکنان پلیس و انتقادات سازنده از عملکرد پلیس را ارائه کردند که منشا خیر و برکات فراوان  برای این فرماندهی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه