English

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خبرداد؛

کشف ۷۹ کیلو تریاک در بار خرما توسط پلیس اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۷۹ کیلو تریاک در بار خرما توسط پلیس اردستان خبرداد.

کشف ۷۹ کیلو تریاک در بار خرما توسط پلیس اردستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مصطفی صادق زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل تردد محورهای مواصلاتی، مراتب پس هماهنگی با مقام قضائی از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به کلیه یگانهای انتظامی و پلیس های تخصصی شهرستان ابلاغ گردید.

 این مقام مسئول در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس راه اردستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان های انتظامی شهرستان در حین اجرای طرح، یک دستگاه خودرو کامیونت هیوندا سفید رنگ حامل بارخرما را با دو نفر سرنشین متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۷۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در بین بار خرما کشف و ضبط نمودند.

سرهنگ صادق زاده گفت: خودرو در پارکینگ متوقف ، بارخرما تحویل مقصد ، مواد مخدر مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و متهمین نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر سالم سازی جامعه ، از تمام توان خود استفاده نموده و به مجرمان اجازه جولان دادن را نخواهد داد و لازمه موفقیت در این امر ، افزایش ایجاد ارتباط مردم با پلیس میباشد که در راستای تحقق این امر مهم، از هم شهریان محترم خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه