English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

انهدام باندهای سازمان یافته سرقت در اصفهان / کشف ۱۲۰۰ میلیارد اموال مسروقه

فرمانده انتظامی استان از انهدام 18 باند سازمان یافته سرقت و کشف هزار و 200 میلیارد ریال اموال مسروقه و استرداد آنها به مال باختگان خبر داد.

انهدام باندهای سازمان یافته سرقت در اصفهان / کشف 1200 میلیارد اموال مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارحمید علینقیان پور بیان داشت: با تلاش شبانه روزی و رصد هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان 18 باند سازمان یافته سرقت در شهریور ماه سال جاری شناسایی و منهدم شدند.

وی افزود: این باند ها در زمینه سرقت منزل، سرقت اماکن خصوصی، سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو، سرقت خودرو، سرقت به عنف، سرقت موتورسیکلت، سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو و سرقت احشام فعالیت می کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از کشف هزار و 200 میلیارد ریال اموال مسروقه در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مال باختگان شناسایی و اموال مکشوفه به آنان مسترد شدند که این اقدام باعث شادمانی و خرسندی این افراد را فراهم کرد.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه هیچ چیز به اندازه شادمان کردن دل مردم خستگی را از تن ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی بیرون نمی آورد تصریح کرد: کشف و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان جزو اولویت های پلیس آگاهی استان اصفهان است و کارآگاهان این پلیس در این خصوص تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند اموال از دست رفته مال باختگان را به آنان بازگردانند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به تاثیرات منفی جرم سرقت بر امنیت و احساس امنیت جامعه گفت: با توجه به گران شدن کالاها و اجناس، مسلم است که از دست دادن اموال مردم توسط سارقان چه ضربه روحی و روانی سختی را به آنان وارد می کند و زندگی افراد را از هم می پاشد.

وی ادامه داد: مجموع اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی منجر شده تا در شهریور ماه امسال شاهد کاهش 12.7 درصدی سرقت منزل، کاهش 40 درصدی سرقت مغازه، کاهش 12.7 درصدی سرقت اماکن خصوصی، کاهش 49.6 درصدی کیف قاپی، کاهش 53.6 درصدی جیب بری و در مجموع کل سرقت ها نیز کاهش 4 درصدی باشیم.

سردار علینقیان پور با تاکید بر اینکه وقوع حتی یک مورد سرقت در جامعه هم برای ما قابل قبول نیست عنوان داشت: به دنبال این هستیم تا با همکاری دستگاه قضائی فضا را برای سارقان و به خصوص خریداران اموال مسروقه که در اصل زمینه ساز و مشوقان اصلی سارقان هستند نا امن کنیم و جامعه را به سمتی پیش ببریم که مردم از دست سارقان در امان باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه