English

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

۸۵ درصد محورهای مواصلاتی بین استانی اصفهان چهارخطه شده است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با اقدامات بعمل آمده هم اینک اکثر محورهای مواصلاتی بین استانی اصفهان معادل ۸۵ درصد آن ها بصورت چهار خطه به اتمام رسیده است.

 ۸۵ درصد محورهای مواصلاتی بین استانی اصفهان چهارخطه شده است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهزاد شاهسوندی اظهار کرد: این حوزه وظیفه احداث باند دوم محورهای مواصلاتی را بر عهده دارد که بصورت بزرگراهی ارتقا می‌یابند؛ همچنین نظارت بر ساختمان‌های دولتی و مطالعه و طرح محورهایی که قرار است از ۲ خط به چهار خط ارتقا یابند را در دستور کار دارد.  

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء راه‌های استان ادامه داد: براین اساس تلاش شده ارتقاء تمامی محورهای مواصلاتی در سطح استان که به بصورت راه‌های اصلی هستند به چهار خطه در دستور کار قرار گیرد. 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با اقدامات بعمل آمده هم اینک اکثر محورهای مواصلاتی بین استانی اصفهان معادل ۸۵ درصد آن ها بصورت چهار خطه به اتمام رسیده و مسیرهای باقیمانده نیز در دستور کار قرار گرفته است ‌که در حال احداث و یا در شرف برگزاری مناقصه هستند همچنین تقریبا بخش عمده‌ای از محورهای اصلی بین شهرستانی نیز انجام شده است.     

وی افزود: برپایه بررسی‌های صورت گرفته بیش از یک هزار و ۷۶۰ کیلومتر دیگر از مسیرهای استانی نیاز به ارتقا دارند که این مسیرها بصورت ۳ درجه اولویت بندی شدند.   

شاهسوندی اضافه کرد: محورهای درجه اول، مسیرهایی هستند که بر اساس ضریب ترافیکی در اولویت اول قرار دارند که ۴۶۰ کیلومتر از این محورها در سطح استان شناسایی شدند و فرآیند مطالعات آنها آغاز شده است.   

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: مطالعات برخی از این محورهای اولویت‌دار انجام شده که با تکمیل مطالعات مبحث اخذ مجوز ماده ۲۳ و ... پیگیری می‌شود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه