English

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد؛

۷٫۵ میلیون جلد کتاب‌ درسی در استان اصفهان توزیع می شود

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود ۱ میلیون دانش‌آموز حضور دارد که نیازمند ۹ میلیون جلد کتاب هستند که تاکنون بالغ بر ۷.۵ میلیون جلد وارد استان شده است و در روند توزیع قرار دارد.

۷٫۵ میلیون جلد کتاب‌ درسی در استان اصفهان توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی منتجب در خصوص وضعیت ثبت‌نام و توزیع کتب درسی در استان بیان داشت: تاکنون ۸۷ درصد از دانش‌آموزان ثبت‌نام کتب درسی را انجام داده‌اند و توصیه می‌کنیم تا افراد باقی‌مانده نیز با تسریع در این کار، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران مدارس با ثبت‌نام گروهی کتب درسی دانش‌آموزان، فرایند دریافت کتب را برای آن‌ها تسهیل کنند.

منتجب ابراز کرد: دانش‌آموزان و اولیایی که مایل هستند ثبت‌نام کتب درسی را به‌صورت انفرادی انجام دهند، به‌محض ثبت‌نام در مدرسه، با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com کتب درسی مدنظر خود را ثبت کرده و سفارش دهند.

این مقام مسئول متذکر شد: روال توزیع کتب ثبت‌نام شده که تاکنون وارد استان شده است در حال انجام بوده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در استان اصفهان حدود ۱ میلیون دانش‌آموز حضور دارد که نیازمند ۹ میلیون جلد کتاب هستند که تاکنون بالغ بر ۷.۵ میلیون جلد وارد استان شده است و در روند توزیع قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه