English

استاندار اصفهان خبر داد؛

افتتاح ۴۰۰ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: در هفته دولت امسال و در سراسر استان بالغ بر ۴۰۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۴۰۰ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در حاشیه پنجمین جلسه شورای اداری استان بیان کرد: در هفته دولت سال جاری و در سراسر استان بالغ بر ۴۰۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابات، از مدت‌ها قبل ستاد استانی انتخابات به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری شکل گرفت و برنامه‌های این حوزه در مرحله اجرایی است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: برای انتخابات پیش رو طبق منویات مقام معظم رهبری چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را دنبال خواهیم کرد.

مرتضوی ادامه داد: امیدواریم با مشارکتی که نخبگان جامعه برای برگزاری انتخابات انجام می‌دهند سالم‌ترین انتخابات را در امنیت کامل، با مشارکت فراگیر و رقابت قابل توجه میان کاندیدها در استان اجرایی کنیم.

وی عنوان کرد: در گام نخست با پیش ثبت‌نام بالغ بر سه هزار و ۵۷۱ نفر برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس همگان شگفت‌زده شدند، با این آمار شاهد افزایش بیش از ۱۸۰ درصدی ثبت‌نام نسبت به دوره گذشته هستیم.

استاندار اصفهان در خصوص برنامه‌‌های استان در هفته دولت نیز گفت: زمینه‌های افتتاح پروژه‌های متعدد و متنوعی در استان فراهم شده است.

مرتضوی افزود: در دو مقطع ایام الله دهه فجر و هفته دولت سعی می‌کنیم تا پروژه‌های به سرانجام رسیده را افتتاح کنیم البته بین این دو تاریخ نیز افتتاحیه‌هایی داریم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: با حرکت‌های جهادی که دستگاه‌های مختلف انجام می‌دهند امیدواریم با نهضت خدمت‌رسانی که در سراسر استان شروع شده در آینده نزدیک با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد و مختلف کا‌م مردم عزیزمان شیرین شود‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه