English

پیام استاندار اصفهان به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان امنیت در استان سیستان و بلوچستان

استاندار اصفهان در پیامی شهادت جمعی از مدافعان امنیت در استان سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

پیام استاندار اصفهان به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان امنیت در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی شهادت جمعی از مدافعان امنیت در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد‌.

بسم رب الشهدا والصدیقین

شهادت، عطیه ای قدسی و الهی است. شهادت رهاوردی است که خداوند سبحان به بندگان شایسته خود عطا می‌ فرماید و خوشا به حال شهیدانی که با اقتداء به سرو و سالار شهیدان، حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) در ماه محرم الحرام، ماه معطر به شمیم قدسی عاشورای حسینی(علیه السلام) به این فیض عظیم نائل گردیدند.

بدون تردید شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان امنیت درخت تنومند انقلاب اسلامی را بالنده‌تر می نماید و نزد افکار عمومی جهانیان، نظام منحوس سلطه جهانی و ایادی زبون آن را بیش از پیش سرافکنده و مقهور خواهد گرداند.

اینجانب شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان سخت کوش عرصه امنیت، پرسنل جان برکف فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهید والا مقام محمدرضا اسمعیلی را به محضر حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و مردم استان اصفهان و به ویژه مردم شهید پرور شهرستان ورزنه تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال برای آن شهدای والا مقام همنشینی با اولیاء الله و بهره مندی از رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌ نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه