English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف محموله ۱۰ میلیاردی گیاهان دارویی قاچاق در یک منزل

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 8تُن انواع گیاهان دارویی خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در یک منزل خبر داد.

کشف محموله 10 میلیاردی گیاهان دارویی قاچاق در یک منزل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: در پی اعلام ماموران پلیس اطلاعات شهرستان اصفهان مبنی بر دپوی مقدار زیادی انواع گیاهان دارویی خارجی در یک منزل مسکونی موضوع دردستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات شهرستان اصفهان طی یک عملیات ویژه به محل اعزام و در حضور مالک منزل از آن مکان بازدید کردند که در نهایت 8 تُن و 796 کیلو انواع گیاهان دارویی و تعداد 188 قالب صابون در مارک ها و مدل های مختلف که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند کشف شدند.

پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پس از تشکیل پرونده کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافته و مالک منزل نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه