English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبر داد؛

کشف و توقیف کالاهای قاچاق ۱۰ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف و جمع آوری انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی ماموران این پلیس از یک منزل، یک فروشگاه و یک باربری در شهر اصفهان خبر داد.

کشف و توقیف کالاهای قاچاق 10 میلیاردی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه های کنترلی و نظارتی خود از دپوی بخاری های گازی قاچاق در زیر زمین یک منزل مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از این منزل بازرسی کردند که در نتیجه 42 دستگاه بخاری گازی که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه از کشف 375 دستگاه ماشین اصلاح صورت، اتومو و بند انداز فاقد اسناد و مدارک معتبرگمرکی از یک فروشگاه و کشف 2 دستگاه ماشین ظرفشو یی ، یک دستگاه ماشین لباسشویی و 3 هزار و 550 عدد کنترل تلویزیون قاچاق در بازرسی از ماموران این پلیس یک باربری خبر داد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر ارزیابی کاشناسان بالغ بر 10 میلیارد 500 میلیون ریال است اظهار داشت: تمامی کالاها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و 3 نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه