English

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد؛

کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق درشهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش20 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف محموله 20 میلیارد ریالی کالای قاچاق درشهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق به کشف تعداد 142 حلقه رینگ ، 86 حلقه انواع لاستیک ، تعداد 550 عدد انواع کیف وجا مدادی بچه گانه و هزار و650 عدد هندزفری که همگی خارجی و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را 20 میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با همه توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی برخورد میکند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه ای در این زمینه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی