English

استاندار اصفهان خبرداد؛

تصویب ۱۰۴ مصوبه برای حل مشکلات مردم نجف‌آباد

استاندار اصفهان از تصویب ۱۰۴ مصوبه برای حل مشکلات مردم نجف‌آباد خبرداد.

تصویب ۱۰۴  مصوبه برای حل مشکلات مردم نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی بیان کرد: در جریان سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان نجف‌آباد، بالغ بر ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف آباد اخذ شد.

وی در بیست و دومین سفر شورای اداری استان از پروژه‌های نیمه‌تمام، واحدهای صنعتی، پروژه‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن، پروژه‌های بنگاه‌های اقتصادی بازدید کرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در بخشی از سفر جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نجف‌آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و ۴۵ مصوبه در حوزه اقتصادی برای شهرستان اخذ شد.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی و زیرساخت نیز جلساتی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ویژه شهرستان با حضور شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام و ۳۶ مصوبه به تأیید و تصویب رسید.

مرتضوی گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بالغ بر ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.

وی با اشاره به حضور مدیران در جلسات ملاقات مردمی، متذکر شد: خوشبختانه امروز در حوزه مدیریت استان توانستیم با ۱۱۱ نفر از مردم شریف شهرستان چهره به چهره دیدار و گفتگو کنیم.

استاندار اصفهان بابیان اینکه در گذشته ۴۵ واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود، گفت:  تاکنون ۲۲ واحد صنعتی راکد احیا شدند و امیدواریم باتوجه به حمایت‌های مالی که طی دو سال گذشته از شهرستان شده، در زمانبندی مشخص بتوانیم سایر واحدها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه